Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vara bakfull.
Förmodligen även i morgon.


27 december 2011, 00:52
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag är så jävle sjuk i huvet så hoppas jag klarar hunden imorgon.
natti natti.


27 december 2011, 03:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag förhoppningsvis läsa på om (röda) bourgogneviner och "sensualisera" ett recept på Boeuf Bourgignon.


3 januari 2012, 14:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag förhoppningsvis läsa på om (röda) bourgogneviner och "sensualisera" ett recept på Boeuf Bourgignon.


Det blir Bœuf à la Niçoise och viner från Provence istället.


3 januari 2012, 14:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag ska göra något så prosaiskt som att koka potatis.
Till det blir det överblivna, frysta prinskorvar och rårivna morötter.
Det får duga för idag.

Egentligen är jag sugen på att börja teckna eller måla lite på skoj. Lovade min syster att sätta igång med något skapande och kreativt, hon lovade samma tillbaka.

Staffliet är i källaren hos min mor på andra sidan staden men det är ju inget egentligt hinder.
Penna och papper finns det väl också någonstans.


3 januari 2012, 15:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Låt inspirationen flöda!

Dagens mat vet jag ännu inte vad den kommer att bestå av, antagligen kokta/stekta/mikrade kycklingfiléer, ris och ångkokta broccolistjälksskivor, morot- och paprikasallad och kanske en skiva vitt, näringsfattigt formbröd stekt i olivolja och med ett ägg knäckt över sig till förrätt (dagens mål mat blir frukost, lunch och middag i ett).


3 januari 2012, 15:24
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Näni, nu har jag inte tid att läsa ert trams längre; jag måste iväg och handla frukostmat och tandborstar innan den sista affären stänger för idag.


3 januari 2012, 23:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag måste ut idag. :(
Till affären och allmänt ut bara.

Det har snöat.
Vill inte.


5 januari 2012, 18:07
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Samma här. Utom att det inte har snöat, men eftersom det är minusgrader är det troligen för halt för att cykla. Min ADHD blir otålig av att gå.


5 januari 2012, 18:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Klockan 19 är det tänkt att jag ska duscha och äta middag. Problemet är bara att klockan 19 inte riktigt vill infinna sig. Klockan har varit 18:59 i två timmar nu.


5 januari 2012, 21:59
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron