Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
:D


7 september 2011, 11:50
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Blir man avstängd om man postar en bild på sin snopp? :lol:


9 september 2011, 13:15
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Guponti skrev:
Blir man avstängd om man postar en bild på sin snopp? :lol:

Du lär iallafall bli avtänd om du snoppar den ;)


9 september 2011, 13:18
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Guponti skrev:
Blir man avstängd om man postar en bild på sin snopp? :lol:


Det beror på om vår jury bestående av heterosexuella, på gröten något heta, kvinnor godkänner utseendet på den eller inte. Din snopp måste alltså passera flera rigorösa kvalitetstest innan besked kan ges. Posta en bild av din snopp på stadens allmänna anslagstavla, så skickar vi omgående ett av våra många, pålitliga analysteam.

P.S.
För snar anställning sökes 3 eller flera homosexuella, på gröten något heta, män, vilka är villiga att ingå i ett team av dedicerade penisgranskare. Lång erfarenhet av - andras - penisar kräves.
D.S.


9 september 2011, 13:59
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Om det där var avsett att vara avskräckande, Schubbe, är jag rädd att du riskerar att bli besviken. Snubben i fråga är queer-wannabe.


10 september 2011, 00:12
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
2 bilder borttagna efter önskemål från postaren=personen på bilderna /mod. Incognita


10 september 2011, 00:20
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schubbe, vilken kvalitetsribba har vi för att något skall kvala som kvalitetsribba? Tycker den där ser rätt normal ut i största allmänhet, om än lite trött.


10 september 2011, 00:52
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Inco: Det där är inte ens halvfjong, ty man vill ju inte skryta... Men du kära moderator kan ju posta en bild på dina jävla pattar istället så denna tråd äntligen kan leva upp till sitt namn.


10 september 2011, 01:01
Moderator
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Kände du dig månne lite avsnoppad? :roll:

Nej, jag vill inte heller skryta och jag har inga bilder där de är lite halvslaka. :mrgreen:


10 september 2011, 01:25
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Incognita skrev:
Om det där var avsett att vara avskräckande, Schubbe, är jag rädd att du riskerar att bli besviken. Snubben i fråga är queer-wannabe.


Det var inte avsett att verka avskräckande, så särskilt besviken blev jag inte. Däremot kan jag ha blivit en aning besviken på peniskvaliteten, men kanske kan Herr Guponti bättre när hen känner sig lite piggare!?

Incognita skrev:
Schubbe, vilken kvalitetsribba har vi för att något skall kvala som kvalitetsribba? Tycker den där ser rätt normal ut i största allmänhet, om än lite trött.


För det första ska det väl gå att se vad bilden föreställer: Jag är inte säker på om det jag skådar är ett något svullet finger eller kanske en mask av något slag (cantharis fusca?).


10 september 2011, 03:20
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron