Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Maten är funnen: Den låg i kylvolymer och diverse hyllor.

Aha, du har packat matvarorna tillsammans med allt annat flyttgods — typ så att man får timjanburken bakom TV:n, ett par konserver i badrumssskåpet, grönsaker i nattduksbordet, fläskfilén i källarförrådet... ? :mrgreen:


9 augusti 2011, 21:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
:D :oops:


9 augusti 2011, 22:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag fungerade disken igen, så jag passade på att ta bort alla filer och just nu "skrubbar" jag hela disken.

Med de andra sakerna ur vägen känner jag mig äntligen redo för att installera de nya diskarna, så det är vad jag ska göra idag. I mån av tid ska jag även rita diverse streck på ett papper.


10 augusti 2011, 10:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...jobba.

Vad händer med forumet? Skriv mer.


10 augusti 2011, 18:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Skriv mer själv :P


10 augusti 2011, 18:31
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska bli.

Idag försöker jag packa iväg oss till skogen. Det går så där...
Alla är trötta, irriterade och obenägna att ta sig iväg. Vilken tur att jag kom iväg till fritids med minstingen. I alla fall någon i familjen gör roliga saker.

Jag orkar inte. Det är SYND OM MIG!! :03:

hrmhmhh...

Upp och hoppa, gamla potta!

Din tur Schueberird.


12 augusti 2011, 10:34
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ålrajt.

Jag ska lägga in en seriös kontaktannons i dejtingavdelningen.


12 augusti 2011, 11:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
För ett par timmar sedan hade jag kunnat skriva att jag skulle hacka loss is ifrån det trasiga isfacket i mitt kylskåp men inte nu för nu är det gjort; det var isen som spökade och nu går kylskåpsdörren åter igen.

... spela alfapet.


12 augusti 2011, 13:24
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ha ha, jag har också ett trasigt isfack med alldeles för mycket is i (spontant tillvuxen sådan, inte "odlad" is i form). Hammaren brukar vara bra att gå loss på det med. Det gjorde jag alldeles nyligen, så min frys går också att stänga igen. Det var alltså frysen i mitt fall, inte kylen.

Idag skall jag ta tag i disken innan det blir äckligt här igen, och röran på golvet. Sonen och jag har kommit överens om att vi skall börja städa med hjälp av våra respektive timstockar. Hans är på 5-20 min och min är på 15-60 min; för varje markering mäter min alltså tre gånger så lång tid. Om vi gör detta varje dag tänker jag att det borde bli en avsevärd skillnad på sikt.


12 augusti 2011, 14:25
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Ålrajt.

Jag ska lägga in en seriös kontaktannons i dejtingavdelningen.


Men först en rejäl smörgås:
brödskiva
smör
leverpastej
sallad på riven morot, grönsallat, tomater, gurka och rostade solrosfrön
smör
brödskiva
smör
ost
bacon
skånsk senap
grönsallat
smör
brödskiva

plus ägg, morot och te vid sidan av.


12 augusti 2011, 14:44
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.