Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Schueberird
Medlem
|
Re: Vad har du gjort idag?
Stora tänder underlättar.
|
23 juli 2012, 21:18 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag pruttat i duschen, spelat in en ny skiva eller tagit en promenad på gentlemäns vis.
|
23 juli 2012, 22:07 |
|
|
Schueberird
Medlem
|
...eller så har jag applicerat hastigt luftburna hasselnötssmulor på en datorskärm.
|
23 juli 2012, 22:27 |
|
|
jerico582
Medlem
|
Vaknat med en träningsvärk från helvetet...
|
24 juli 2012, 10:48 |
|
|
Incognita
Moderator
|
I tricepsen/gäddhängsmusklerna från klättringen? Värsta stället att ha träningsvärk på! Jag har lyckats få det av vanlig jympa hemma i vardagsrummet. Jag försökte få med de musklerna i olika rörelser, och uppenbarligen lyckades jag, men idag kan jag äntligen lyfta armarna utan problem.
|
24 juli 2012, 10:51 |
|
|
jerico582
Medlem
|
Jag sprang 2 km igår för första gången på nära på 20 år... Det samt en sväng till ett berg var nog inte vad min kropp ville ha. Har ont i hela kroppen.
Värst är lår och axlar/bröst. Armarna är det inte mycket i så (det är ju relativt så att säga).
Var ute i går med grabben och en av mina brorsöner. Han är en toktränad 19 åring som klättrar betydligt mer än vad jag gör. Det fick mig att vilja ta tag i det här och bli av med de kilon med fläsk som hänger runt midjan. Vore ju kul om inte magen var i vägen för intresset så att säga.
|
24 juli 2012, 12:14 |
|
|
treeman
Inaktiv
|
Bajsat.
|
24 juli 2012, 15:01 |
|
|
treeman
Inaktiv
|
Glatt mig åt att mina biceps och muskelfästen återhämtat sig sen i förrgår. Jag körde ett för hårt pass och var rädd igår att jag hade "pulled a muscle". Men det verkar som om det kanske inte är så. YAY! Nu ska jag tugga protein, fett och kolhydrater för att reparera min vackra armar. Hihi *rap*
|
26 juli 2012, 13:57 |
|
|
CodeRedAlert
Medlem
|
Varit till Rosenhill och blivit litet förskräckt över ställets hippiekollektiva anda. Allt var så förfallet och...ja, lite snuskigt (som i ostädat). Men vi hade en fin dag, jag blev biten av en kaninunge (Kaninmamman, hur förklarar du det?!), vi stiftade bekantskap med en enorm aftondygnbagge, plockade röda och svarta vinbär och bara myste hela dagen.
|
27 juli 2012, 23:04 |
|
|
Incognita
Moderator
|
- Röjt undan och fräschat till här hemma. - Vikit ren tvätt. - Uppdaterat i min handi. - Tagit itu med diverse småärenden. - Babblat med boendestödet. - Storhandlat. - Vilat med två spinnande katter, och plockat fästingar från den ena. - Sett på Doc Martin på nian (visst är han aspig?) och längtat till storbritannien. - Gått i skogen och plockat smultron, blåbär, hallon, svarta vinbär (på vägen hem) och kantareller. - Blivit biten av en väldig massa bitska flugor, bromsar och mygg, och tagit en fästing på bar gärning. - Sett grodor i olika storlekar och en hare. - Blivit erbjuden av främlingar att vara med på kubb (tackade dock nej). - Varit tacksam över människor som bryr sig och som fått mig på fötter igen efter en djup svacka.
|
28 juli 2012, 23:20 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|