Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
....kanske tänka något litet på hur det kommer sig eller inte av vilket skäl sidotrådarna,
och det för närvarande 100% av dem, verkar falla utanför för mig , eller i vart fall inom ramen
för det att jag uppfattar det i stort sett TOTALT VÄSENSSKILT från min syn på livet och
livsprocessen. Egentligen vill jag inte tänka på mig själv i och med Aspergertermer-reflektion etc
, dock: har jag en HELT ANNAN aspergervariant än ex.vis 'rdos' och 'Lakrits' etc och deras även-
ledes dylika jätteengagerande utbytesdialektik och kommunikationspolemik osv. ???
Och de verkar ändå alltså tänka, beskriva, dialogisera ämnet och sig själva Olika s.a.s....
och det när jag här då samtidigt har en RADIKALT ANNAN SYN än bl.a. dessa två!(!)...
Vad har jag för livssyn då?: ...Ja-a ni.... ;)


23 juli 2010, 04:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Flytta. Äntligen!!! Vad göra med den reumatiska värken? Tradil eller Ipren... Det är frågan. Det mesta är redan magasinerat, är mest lite smink, sängkläder och så djuren å deras grejer som ska packas.


23 juli 2010, 08:52
Avslutat konto
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag...

... precis som vanligt vara nedlåtande, snorkig och irritera mig över vilka idioter ni är. Sen skall jag fika.


23 juli 2010, 14:00
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
asponomen skrev:
....kanske tänka något litet på hur det kommer sig eller inte av vilket skäl sidotrådarna,
och det för närvarande 100% av dem, verkar falla utanför för mig , eller i vart fall inom ramen
för det att jag uppfattar det i stort sett TOTALT VÄSENSSKILT från min syn på livet och
livsprocessen. Egentligen vill jag inte tänka på mig själv i och med Aspergertermer-reflektion etc
, dock: har jag en HELT ANNAN aspergervariant än ex.vis 'rdos' och 'Lakrits' etc och deras även-
ledes dylika jätteengagerande utbytesdialektik och kommunikationspolemik osv. ???
Och de verkar ändå alltså tänka, beskriva, dialogisera ämnet och sig själva Olika s.a.s....
och det när jag här då samtidigt har en RADIKALT ANNAN SYN än bl.a. dessa två!(!)...
Vad har jag för livssyn då?: ...Ja-a ni.... ;)


Det finns bara en enda aspergervariant, och det är den vi ärft ifrån neandertal. :mrgreen: :lol:


23 juli 2010, 20:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Lakrits skrev:
Idag ska jag...

... precis som vanligt vara nedlåtande, snorkig och irritera mig över vilka idioter ni är. Sen skall jag fika.


Jag fikar först och gör det andra sen.... :D


23 juli 2010, 20:40
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Vad göra med den reumatiska värken



Du får hitta en reumagiker som trollar bort den!


23 juli 2010, 20:55
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[ ] Styrketräna
[ ] Raka skallen
[X] Diska


24 juli 2010, 20:19
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[X] Styrketräna
[X] Raka skallen
[X] Diska



Ah. Att det är mer normal temperatur gör underverk med aktivitetsnivån!


24 juli 2010, 22:30
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...sova.


26 juli 2010, 21:18
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Skriva lite på datorn.
Äta kinamat.
Umgås.


27 juli 2010, 11:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.