Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Schueberird skrev:
:( Jag blir uppriktigt orolig, Zombie. *försöker förmedla lite kärlek och tro på det goda som ändå finns*

Jag håller med Schuebeird. Hoppas du finner livet meningsfullt och glädje/ kaninmamma

15 juli 2012, 10:36
Medlem
Jag har vaknat och tagit mig en kaffe med två mackor till.

Undra vad man ska göra idag?

15 juli 2012, 11:49
Medlem
Vaknat och satt på datorn.

15 juli 2012, 12:07
Medlem
Jag har umgåtts med mina barn och haft en toppen kväll. Och gett bort min häst. Han fick ett bra hem, det känns skönt. Jag får mer pengar över till mina barn och han får det bra. :09:

16 juli 2012, 22:44
Medlem
Kollat på MTV och druckit morgon kaffe. Laddat för en jobbar dag på hemtjänsten.
Sen jag börjat umgås med människor med as. Så vill mina Nt barn ( ha as diagnos)
;) .
Varför inte adhd som sin mamma :lol: så ni får ta på er äran att de tycker ni är jätte mysiga.
Nu har de ej träffat just er, men ni kanske fattar. De gillar ert sätt och tänka och vara.
Ett gott betyg till alla med as. Så var nöjda för dem ni är.
Mina barn är 17, 22, och skit smarta.
Kanske de är trötta på Nt världen.
Svara gärna vad ni tror? För jag blir förvånad och glad över hur de ser på saken.
I o för sig har jag uppfostrat dem att inte ha fördomar.
Häftig grej Nt ser er som förebild. :09: / kaninmamma

18 juli 2012, 06:52
Inaktiv
Fläskat och haft det lajb.

18 juli 2012, 15:22
Inaktiv
Bytt mobilnummer så att jag kan gå under jorden.

I am the predator lurking in the shadows...

!woÖow!

20 juli 2012, 19:28
Medlem
Är allt generellt bättre under jorden eller varför ska du dit?

Jag har rensat lite kantareller idag och rastat katter i äppelträd. Sedan var dagen plötsligt slut.

20 juli 2012, 23:56
Inaktiv
CodeRedAlert skrev:
Är allt generellt bättre under jorden eller varför ska du dit?

Under jorden får man vara ifred. Ingen drar en i mojängen eller försöker sno ens plånbok bara för den är full med hundralappar. Så det så faktiskt!!!!!!
*stroppig*
:04:

OnT:
Vunnit 3 matcher i "Starcraft 2" på tillfredsställande sätt. Mjukat upp mina bröstmuskler så träningsverken släpper lite tills min träning senare. Ska krossa axlar totalt idag.

Blod, mensblod och tårar

22 juli 2012, 15:30
Medlem
Idag har jag detekterat en jätteäcklig nudiststrand för koprofiler. På sant. Det var ett veritabelt slemmeltåg av gubbar som mötte oss på vägen dit och tillbaka.
Tur att jag inte tog med barnen.
Trodde att det var ett vanligt klippbad.
Men nu vet jag.

*spysmiley*

22 juli 2012, 23:43
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.