Ny tråd Svara på tråd  [ 243 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 25  Nästa
Den helt enorma tråden med bilder på husdjur! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!


Hunden.. ingen bild men en video består väl av en massa bilder så.. xD Sorry att det är mest ryggen av honom man ser.
Jag vill lära honom någonting men jag vet inte hur man ska göra? Eller vad man kan lära honom..


17 mars 2013, 16:27
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Bred last, Maud fullpackad med kattungar väntas inom kort...

Bild

Lite uttråkad över att behöva vara instängd...

Bild

Stoffe, ungen som jag behöll från hennes senaste kull...

Bild

Stoffe chillar (han är knallröd som på bilden ovan, men bilden är tagen på kvällen).

Bild


6 maj 2013, 15:06
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Så jävla bra att det var Stoffe som du behöll! :09: Han är så speciell, den lilla kardborre-fluffbollen! :08:


6 maj 2013, 15:14
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Sheyen: Ja, Stoffe är helt underbar, han har ärvt sin mors gosiga temperament. Jag hoppas att han hinner para sig med Jolene (min sköldpaddsfärgade hona) innan jag måste kastrera honom....


6 maj 2013, 18:30
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
sugmundfreud skrev:
Sheyen: Ja, Stoffe är helt underbar, han har ärvt sin mors gosiga temperament. Jag hoppas att han hinner para sig med Jolene (min sköldpaddsfärgade hona) innan jag måste kastrera honom....

Sätt igång lite sweet ass Bob Marley på medelhög volym, tänd några rökelser, kasta in katterna i rummet och lås dörren.
- Magic will happen! :07:


6 maj 2013, 19:03
Moderator
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Underbart fina katter! :08: Stoffe liknar min Marillion. Vilken lättnad att Maud kommit hem igen!


6 maj 2013, 19:36
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Vilken katt x 2!
Underbara.
:08:


11 maj 2013, 20:21
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Hur går det med Mauds breda last?
Jag behöver tanka på kattungekontot med kattungebilder och -historier.


27 maj 2013, 12:27
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
CodeRedAlert skrev:
Hur går det med Mauds breda last?
Jag behöver tanka på kattungekontot med kattungebilder och -historier.
Det blev 4 st röda, de föddes den 17 maj. Ska fota dem när de öppnat ögonen :P .
Det bör de göra i veckan! (vid cirka 2 veckors ålder)...

En är helt crazy och kan redan sitta upp och vråla, eller.. snarare bräka som en minitiger, jag tror den kommer att bli en rolig personlighet.... Den försöker suga mjölk ur mina fingrar :lol: ...


28 maj 2013, 04:24
Medlem
Inlägg Re: Den helt enorma tråden med bilder på husdjur!
Åh!
Gaaaah!

Vill också hålla i en sådan där silkeslen pyttesprattelkorv. *längtansfull suck*


28 maj 2013, 12:27
Ny tråd Svara på tråd  [ 243 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 25  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron