Ny tråd Svara på tråd  [ 108 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Har det blivit dags för det stora forumbråket? 

Ja. 56%  56%  [ 5 ]
Nej. 44%  44%  [ 4 ]
Antal röster : 9

Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Har det blivit dags för det stora forumbråket?
Nähä bråket uteblev. Då får jag väl ge ett bidrag: Picard är bättre än Kirk! Nu jävlar.

18 juli 2012, 02:31
Medlem
Yetin skrev:
Nähä bråket uteblev. Då får jag väl ge ett bidrag: Picard är bättre än Kirk! Nu jävlar.

Bild

Bild

18 juli 2012, 02:45
Medlem
Inte för att jag gillar bronsåldersetiken som dominerar Star Trek, Spock är naturligtvis den som har rätt! Men Picard är en jävel på att hålla tal. Bra med en skådespelare som sysslar med Shakespeare.

18 juli 2012, 02:52
Medlem
Bild
http://sv.wikipedia.org/wiki/Berger_picard ... :?: :04:

18 juli 2012, 03:09
Medlem
Vafalls db, jag får nästan intrycket att du inte tar Star Trek på tillbörligt allvar! :o

18 juli 2012, 14:23
Inaktiv
Kom igen nu då era snällfjollor. Ni spränger vi skiten! Bråk Bråk Bråk Bråk Bråk Bråk Bråk Bråk Bråk Bråk

War has started! Sharpen your fork!

18 juli 2012, 15:21
Medlem
Bråck

18 juli 2012, 15:52
Medlem
Yetin skrev:
Vafalls db, jag får nästan intrycket att du inte tar Star Trek på tillbörligt allvar! :o

Well :oops: , kan ju fått nå't om bockfoten då jag i min ungdom försökte lära mig att läsa och eftersom det gick så trögt med det i skolan, det blev med för mig en nödvändig stollighet att efter en meningslös läxläsning ta hjälp av astronomiskt tidlösa och schuckra Magazines :geek: , för att med bilder försöka förstå mig på det kosmiska :? , att det sen i min ordblindhet blev "komiskt" istället för "kosmiskt" får väl räknas gudfaderulingen till tack :mrgreen: ,(efterrationaliserad efterkonstruktion som efter efter inte håller måttet av måtta) då det blev med den allmänbildningen min, en av sån kaliber som ju faktiskt vägleder mig än i dag enär jag så finner mig mest vara ett kufiskt skämt som om inte annat iaf luktar det av ren och skär passiv aggression, i.bl, Bild och för min allmänna bildning på området av astronomiska rymdepos, vad skulle jag göra? Hade ju bara sett den västtyska tv serien "Raumpatrouille Orion" som gick på den tidens ende svartvita tv-kanal som om "man" först och främst varit snäll :roll: sågs utan att begripa ett smack :D att drömma om något annat fick man titta i stjärnorna efter :01: Orion ett rymdskepp på äventyr som enligt "Wiki" var inspelat på en soptipp ...

Här ett par gubbar med ett originalmanuscript i sina händer :ugeek:
Bild

Bild
Bild
Bild
Bild

db

-Som i ottan undrar om "rådbråkning" är för stort att bli oense om, det fanns ju en tid då det enligt lagen föreskrevs en rådbråkning för att udda skulle vara jämnt ...

19 juli 2012, 06:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 108 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Som gäst saknar du privilegier.