Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Även om jag inte längre tror att hon är den vämjeliga lilla sak som förföljt mig så trodde jag ändå någonstans att CodeRedAlert var ett troll med viss självdistans. Att nu däremot läsa det hon skrivit den senaste tiden gör dock att bilden av en medelålders white-trashsugga med borderline framträder allt tydligare.


4 januari 2011, 17:57
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hon tillhör en adlig släkt men annars har du säkert rätt som vanligt.

Hur går det med din fascination för nazismen? Har du kommit till avsnittet där de skickade de homosexuella till gaskammaren?


4 januari 2011, 17:59
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag har för tillfället sagt vad som behöver sägas i den här tråden och nu måste jag ägna mig åt akut hushållsarbete.


4 januari 2011, 18:13
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Hon tillhör en adlig släkt men annars har du säkert rätt som vanligt.

Hur går det med din fascination för nazismen? Har du kommit till avsnittet där de skickade de homosexuella till gaskammaren?


Läs på lite om historien kring SA och SS och länken till den tidiga europeiska gaykultur som existerade i Tyskland redan på 1800-talet och då delades in i två klasser. Råder dig också att läsa lite om Hitler och de öppet homosexuella han utan problem omgärdade sig med fram till 1934.


4 januari 2011, 18:17
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ufo skrev:
Jag förutsätter att alla är troll. Är det något att uppröras över?
Bild


Jag förutsätter att alla är troll. Det är inget att uppröras över.

Bild


4 januari 2011, 18:29
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
sugmundfreud skrev:
CodeRedAlert skrev:
Det är svårt att ha överseende med folk som tror sig kunna bete sig hur som helst helt utan repressalier bara för att vi befinner oss på nätet.

Jag fick smisk på rrrrumpan av Admin igår kväll/natt pga det jag gjort. Jag fick tukt.

Noterat. Bra.


4 januari 2011, 18:40
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Guldhamster skrev:
Google[Bot] skrev:
Hon tillhör en adlig släkt men annars har du säkert rätt som vanligt.

Hur går det med din fascination för nazismen? Har du kommit till avsnittet där de skickade de homosexuella till gaskammaren?


Läs på lite om historien kring SA och SS och länken till den tidiga europeiska gaykultur som existerade i Tyskland redan på 1800-talet och då delades in i två klasser. Råder dig också att läsa lite om Hitler och de öppet homosexuella han utan problem omgärdade sig med fram till 1934.


Så du är en retro nazist kan man säga?
Du gillar nazismen fram tills de långa knivarnas natt alltså?
Det...är ju...originellt.


4 januari 2011, 18:41
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Google[Bot] skrev:
Så du är en retro nazist kan man säga?
Du gillar nazismen fram tills de långa knivarnas natt alltså?
Det...är ju...originellt.


Än en gång så råder jag dig att läsa på. Du är så okunnig att det är pinsamt.


4 januari 2011, 18:45
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Musikpaus :mrgreen: .


4 januari 2011, 18:51
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Ja, det brukar inte vara lika roligt att skriva diverse vidrigheter längre när man oväntat får mothugg som sugmund precis fick här. ;)
Vilket mothugg menar du och på vilket sätt är det oväntat? Frågan är allvarligt menad, jag förstår inte vad du menar.
CodeRedAlert skrev:
Antikropp, du är märkvärdigt brydd över ditt ex om det bara är en storm i ett vattenglas, måste jag säga. Konstigt det där.
OK. Hur menar du då? Jag känner mig inte särskilt upprörd eller brydd. Vilken del är konstig? Att jag skriver otrevliga inlägg till din testosteronstinna babian till pojkvän när han beter sig som den idiot han är och i princip hotar SugmundFreud med stryk eller antyder att det skulle vara ett helt annat ljud i skällan om dom sågs öga mot öga, man mot man? :lol:

CodeRedAlert skrev:
För min del har det inte ens handlat om henne utan om Schueberird. Att hon sedan helt utan anledning lägger sig i konflikten mellan honom och mig samt skriver den ena saken vidrigare än den andra kändes rätt enerverande. Men jag förstod sedan att hon inte kan rå för det. Hon är ju som hon är tydligen.
Ja du verkade bli upprörd för att du fick Schueberird att känna obehag. Du blev så upprörd att du gick Kluster-B på hela forumet.

CodeRedAlert skrev:
Men nu när han ändå är här så kan jag ju klargöra att det som ni tolkar som hot faktiskt handlar om att synliggöra det lilla obestridliga faktum att det som sugmundfreud med flera så modigt vågar ösa ur sig gömda bakom sina datorskärmar antagligen inte skulle låta sig sägas ansikte mot ansikte.
OK. Jag tyckte mest det såg ut som att han gjorde bort sig och försökte få det att se ut som att folk på det här forumet minsann ska ta det lugnt för IRL så är han jättefarlig och alla andra är sjuka klena Asperger-datornördar. Jag blev inte rädd.


4 januari 2011, 18:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron