Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Den värsta julklapp du fått? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den värsta julklapp du fått?
sugmundfreud skrev:
Sanive skrev:
De som läser i någon kvällsblaska om vad som är populärt det året bekräftar bara att de varken bryr sig eller känner personen i fråga. Med det sagt så uppskattar jag att veta vart jag har människorna.

Ja, det är ju en trygghet i att veta var man har varandra.

Det kanske inte var så beskrivande ordval från min sida. Vad jag menade var att trots kritiken så önskar jag ingen förändring, vilket i och för sig inte egentligen hade med saken att göra och inte behövde sägas till att börja med. Med andra ord: Glöm eller ignorera den sista meningen.

20 december 2009, 14:05
Medlem
Sanive: Jo, men jag tror jag fattade vad du menade. Att kommunikation med ord inte är en sak jag behärskar så bra är dock en annan femma. Min käft glappar ofta där saker egentligen lämnas bäst okommenterade. Jag tror jag är schizotyp också, för folk kan liksom undra: Vad i helvete pratar hon om nu??? Medans jag anser mig prata om samma ämne fortfarande, för att mitt överjag eller vad det nu är liksom inflikar flummigheter som jag med bestämdhet tycker hör hemma.

20 december 2009, 18:24
Medlem
Jag har alltid haft ett pokerface när jag fått presenter. Så jag tror aldrig någon vetat om jag blivit glad eller besviken.

20 december 2009, 18:28
Medlem
sugmundfreud skrev:
Jag har alltid haft ett pokerface när jag fått presenter. Så jag tror aldrig någon vetat om jag blivit glad eller besviken.
Jag med. Medans andra hurrar och tackar helt okontrollerat, så tackar jag bara dem som jag blev förvånade av att jag fick något övht av. Just då, efteråt kan jag få för mig att tacka ändå. Brukar bli tillsagd att det bara är att säga till om jag vill byta, eftersom de har kvar kvittot, och det har jag gjort ett par gånger.
Tycker det är rätt vettigt. Det märks ju om man är missnöjd då, plus att det går att fixa.

25 december 2009, 02:44
Medlem
Idag fick jag en DVD-spelare av morsan, som visste om att jag hade skaffat en sån för någon månad sedan. Är en av de mer konstigaste julklappar jag har fått.
Att få kalsonger av lillsyrran varje jul är oxå rätt weird, tycker jag.

25 december 2009, 02:57
Medlem
Två stycken snusdosor.
Har ju bara slutat för 6 månader sedan
Nu vet jag att syrran känner mig lika mycket som jag känner henne :lol:

26 december 2009, 16:49
Medlem

23 juli 2012, 02:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.