Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Nästa
Den lilla nakentråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
Traci Lords började som 16-åring och lämnade branschen strax efter att hon fyllt 18. Gränsen har passerats, jag anmäler bilden.


Hur fan kan du veta hennes ålder på den bilden? kol14 metoden :?:
Hennes ålder är omtvistad och du köpa hennes filmer i Sverige jävla snille!
Hon är bara ytterligare en gammal porrskådis som vill putsa till sitt rykte med
hjälp av snyfthistorier, men det är säkert sant för det står i Wikipedia :lol:
Bild


18 april 2011, 21:47
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Visst, om vi ska hålla den nivån:

Bild


18 april 2011, 22:37
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Hon är över 18+ på den bilden jag lovar! :lol: sätt på dig glasögon så ser du :D


18 april 2011, 22:45
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Spoiler! :
Ron Jeremy är ett gubbslem :P


18 april 2011, 23:00
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Spoiler! :
Bild


18 april 2011, 23:02
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Garanterat över 18 :shock:

Spoiler! :
Äh, var inte så uptight, Shübbe. Gamlingar måste ju också få ha lite kul.


Ja, spoiler-taggen fungerar.


18 april 2011, 23:06
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
@Ron Jeremy - om du tror mer på flashback än wikipedia:
https://www.flashback.org/t1373274


18 april 2011, 23:13
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Schueberird skrev:
@Ron Jeremy - om du tror mer på flashback än wikipedia:
https://www.flashback.org/t1373274


Jag tror enbart på hård och kall fakta, om du skaffar dig fakta på flashback eller wikipedia sk*ter jag i(måste gömma fula ord!), Fakta när det gäller Traci är att åldern är osäker, kan vara reklam, säkert är att hon har gjort en Linda Lovelace skrivit sitt namn på en bok som ska rentvå hennes namn med enda syfte att hon ska få göra en "vanlig" film och tjäna pengar.
Skillnaden mellan Traci och Linda är att Linda bl.a. i en dokumentär erkänt att boken inte var sann, det var en bluff för att tjäna pengar och starta opinion. Och där kommer säkert Tracis bluffande att hamna också så småningom.
Se upp för reklam DEN är farlig!

Stöd censuren!


18 april 2011, 23:39
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
har du ens läst tracy lords bok? jag har i alla fall det och jag tror att i alla fall 95% av innehållet är sant, för om hon ville rentvå sitt namn så var det ett uselt sätt, med tanke på hur många hemligheter hon har med


19 april 2011, 01:07
Medlem
Inlägg Re: Den lilla nakentråden
Det här är ju faktiskt löjligt, någon blir så upprörd av en 30 år gammal bild att han nästan gör på sig, och måste
anmäla bilden som han förövrigt inte vet något om :roll: ,storm i ett vattenglas.
Det intressanta tycker jag är att det finns så många moraltanter på forumet, det trodde jag inte, till dessa kan
jag rekomendera Nationalmuseum där finns mycket att anmäla, och dessutom klistrade jag in en tecknad bild
på kajsa anka i orgier med knattarna, leta på den och anmäl i brist på intellektuella gåvor :lol:
Borde det inte införas en censor på forumet kanske Ulf Ekman eller Hans Scheike ställer upp? :D som"beskyddare"
av stackars forummedlemmars "estetiska sinne".
Jag är emot barnporr, jag är också emot alla former av inskränkningar i vår grundlagsskyddade yttrandefrihet, men
den har det ju redan tummats på och det gillar ni väll?
EUs datalagringsdirektiv och annan övervakning har vi ju p.g.a. makhavare villt påhejade av moraltanter som er.
När jag läser era inlägg kan jag inte låta bli att tänka på Nationalteaterns text:
"Den som själv har nåt att dölja ropar på förstärkt polis
propagandaapparaten skyddar dem på alla vis"

@dreamtears
Jag har läst hela Linda Lovelace bok och ca. 2/3 av Traci Lords, till skillnad från dig så är jag kritisk till allt jag läser,
jag vill ha fakta och själv skapa mig en bild av om det är bluff eller inte, prova det och du blir förvånad över att se
vilka "hemligheter" folk avslöjar för egen vinnings skull.

Läste på DN-debatt att rätten till abort diskuterades, men det är väll också bra att kvinnan själv får betala för ev. abort?

Var rädd om yttrandefriheten den är viktigare än jag tror att ni förstår, för vems moral och estetik ska sköta censuren?
Kyrkans kanske eller marknaden? under ert moraltants jubel....


19 april 2011, 08:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 529 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron