Här har du ett stalkertroll som du kan utnämna till mellanmjölksgris, så slipper du vara tröttsam i alla andra trådar:
4 februari 2010, 20:33
Savanten Svante
Medlem
Re: En tråd till Josef
Bump.
22 februari 2010, 00:14
Sanive
Medlem
Nu har vi ett autentiskt troll att leka med. Iofs inte speciellt underhållande då jag får samma känsla av honom som av Nisse. Dvs jag orkar inte bry mig, blev uttråkad efter bara ett fåtal av hans inlägg. Det finns inget av intellektuellt värde att hämta från honom, och då menar jag inte pga låtsasförvirrat LSD snack. Till och med folk som Manne kan verka intressanta bakom rappakaljan, men inte den här av någon anledning.
En ordinär stol är roligare OCH finare. Den här killens psyke känns som en förtorkad grapefrukt dekorerad med rosett.
23 februari 2010, 03:52
Josef3
Avslutat konto
Han hade nog ångest när han kom hit. Sen dess har han inte varit aktiv. Han är ignorerad av mig men nästa gång han drabbas av ångest skapar han säkert ett nytt konto.
Det är bra att det finns folk som Sanive, Sugmundfreud och Ufo som kan känna när något inte står rätt till och se bortom det andra betraktar som "uppenbart". Jag skulle bli galen på riktigt om hela världen var en enda oförstående konspiration.