Har ni småttiga nöjen som ingen annan antagligen njuter av?
Det har jag.
1) Att sitta och vara kissnödig och neka sig att få kissa. Men man njuter av tanken att man snart kommer plocka fram stocken och slanga ner vattnet. Njutning!
22 juli 2012, 18:02
sugmundfreud
Medlem
Re: Livets glömda små nöjen
Jag luktar alltid i bensintanken när jag tankar.... Ser ut dum, men doften är god.
22 juli 2012, 22:31
treeman
Inaktiv
sugmundfreud skrev:
Jag luktar alltid i bensintanken när jag tankar.... Ser ut dum, men doften är god.
Jag brukade sniffa bensin när jag klippte gräset som ung med gräsklippare. Den gick på bensin. Kanske därför jag blev cp som vuxen och med grava ryck och twitchningar i fingrarna.
22 juli 2012, 22:50
sugmundfreud
Medlem
Jag satt ofta lutad över mopedens bensintank med locket öppet.... vi är kanske någonting på spåret här!
22 juli 2012, 23:11
treeman
Inaktiv
Att bestämt tänka och planera in nåt man ska göra vid en tidpunkt under dagen. Man peppar sig så man blir småsvettig under många timmar. När det är dags tidsmässigt att göra skiten så SKIPPAR man pisset och lägger sig i sängen och fnissar istället. Eventuellt med öppen mun. Åhhh så förnöjsamt.... hihi!
22 juli 2012, 23:19
Incognita
Moderator
Smakproverna på affären. Men varför bjuds det aldrig på sådana när man är luspank och sugen? *mutter mutter*
23 juli 2012, 20:47
sugmundfreud
Medlem
treeman skrev:
ingen annan antagligen njuter av?
Incognita skrev:
Smakproverna på affären. Men varför bjuds det aldrig på sådana när man är luspank och sugen? *mutter mutter*
Wuut? Cause, somebody eated them... många njuter av det, du läste inte trådtopic ordentligt nananananana
24 juli 2012, 08:03
treeman
Inaktiv
Att varje dag glädjas åt att man inte haft analsex. Varken tagit stock i röven eller gett stock i röven. Fröjdefullt!!!
27 juli 2012, 14:18
Incognita
Moderator
Igår var jag väldigt road av att titta på hur skeden stod upp i potatismoset, länge, innan den tippade ner mot kanten av kastrullen.
28 juli 2012, 01:12
treeman
Inaktiv
Incognita skrev:
Igår var jag väldigt road av att titta på hur skeden stod upp i potatismoset, länge, innan den tippade ner mot kanten av kastrullen.
Jo men saker som ser "annorlunda och spännande" ut är ofta kul att titta på. Som min näsa tex.