Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Tjenare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Tjenare
Gott folk, forden är tillbaka om än i nytt media.

Orsaken: jag blev förbannad när piss-Liebert tilldelade mig en varning för att jag gav svar på tal, när jag blev utsatt för ett totalt onödigt påhopp i en tråd, där vi andra förde en i högsta grad seriös diskussion om vilka regler som borde gälla i framtiden.

Hursomhelst, jag har lärt mig min läxa och kommer inte att spamma fler forum med tramstrådar, utan hålla mig till ett mindre antal sådana.

-I övigt: hur är läget här på aspieforum, vad snackas det om och vilka hänger här, som man känner igen från aspergerforum.

-Läs gärna min presentation här på aspieforum, om ni vill veta mer, eller om ni som känner mig sedan tidigare skulle vilja kommentera något!

/Ha d gott :)

19 september 2009, 11:19
Medlem
Inlägg Re: Tjenare
Välkommen! :)

19 september 2009, 15:05
Medlem
Känner igen dig från annat forum ;-) Välkommen! Trevlig presentation! :)

20 september 2009, 15:16
Medlem
Krigarn[b] är naturligtvis här.

23 september 2009, 06:42
Medlem
Snart är alla bråkstakarna från aspergerforum här! KUL!

28 september 2009, 13:54
Medlem
Ja, verkligen. Aspergerforum verkar spåra ur mer och mer för varje dag. Funderar fortfarande på om jag ska bemöta de sista påhoppen där eller bara strunta i alltihop. Det enda positiva var väl att Zombie (för första gången vad jag vet) fick en tillsägelse av Liebert. Fast det dröjde å andra sidan inte länge förrän man ändå drog in hela tråden om "aspiesars sociala beteenden" i Aspie-quiz tråden. Efter att folk spammat den med diverse skit. :roll:

28 september 2009, 15:47
Medlem
Qwerty skrev:

Helt klart, men jag efterlyser lite mera aktivitet på detta forum, kan inte fler personer börja skriva lite mer här?

28 september 2009, 21:44
Medlem
Ford kan väl skapa femtioelva tramstrådar. :mrgreen:

28 september 2009, 21:55
Medlem
ford skrev:
Qwerty skrev:

Helt klart, men jag efterlyser lite mera aktivitet på detta forum, kan inte fler personer börja skriva lite mer här?

Jafan! Kom igen nu! Skriv, svara! Var aktiva!

*imiterar värsta NT-sporttränare*

28 september 2009, 23:20
Medlem
rdos skrev:
Ford kan väl skapa femtioelva tramstrådar. :mrgreen:

The final battle: Pjotr Kalinschkijov vs. Pingvinhuliganerna?

-Njae, proteststomrarna blev lite för kraftiga p.g.a. sådant i det gamla forumet (aspergerforum), så jag tror jag bangar...

Annars var det en lockande tanke, vilket kan erkännas. ;)

29 september 2009, 17:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 19 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.