Jag efterlyser försvunna forumiter: Asponomen är borta sedan en tid. Vad hände? Kom tillbaka.
Exec har händerna fulla med brinnande kärlek, har jag kommit fram till efter lusläsning på det andra forumet, så han har helt glömt bort (bortprioriterat) oss vilket är förståeligt. Men jag efterlyser honom ändå.
Har ni några efterlysningar?
23 augusti 2010, 18:21
Zombie
Moderator
Re: Efterlysning!
Många. Både här och på Aspergerforum*går inte med på något namntabu, jag har Asperger och gör som jag vill*. Verkar som båda forumen har ebb. Ergo aspergare har ebb såhär års. Var finns de då? Ute i sommaren ska de ju inte vara, då har man inte Asperger...
23 augusti 2010, 18:31
Schueberird
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Exec har händerna fulla med brinnande kärlek, har jag kommit fram till efter lusläsning på det andra forumet, så han har helt glömt bort (bortprioriterat) oss vilket är förståeligt.
Vadå, så vi duger inte längre? Jävla förrädare! Svartfot! Svikare! Gurkmajonnäs!
För övrigt har jag också undrat vart Exec och Asponomen har tagit vägen.
23 augusti 2010, 18:45
rdos
Medlem
Har egentligen för mycket på gång för att ha tid med forumen, men kan inte riktigt låta bli att hänga på dem ändå.
23 augusti 2010, 18:47
Asmix
Medlem
De där olika [Bot]:en kanske är här för att beta i sig så många forumiter som möjligt. Jag tror att vi får vara på vår vakt!
23 augusti 2010, 20:18
Schueberird
Medlem
Ja, och de verkar bli fler också - senast var PicBot (tror jag att den hette) här och snokade.
23 augusti 2010, 22:04
Zombie
Moderator
Då är det så gott som bevisat att Asperger kan botas då.
23 augusti 2010, 22:32
CodeRedAlert
Medlem
Jag efterlyser alla här! Var är ni?
1 september 2010, 18:20
Asmix
Medlem
Här och där, är jag när?
1 september 2010, 18:40
sugmundfreud
Medlem
Jag är i tomheten. Iktorivil . Jag behöver stävjas och tas ner på marken.