Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Kaffemystråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Kaffemystråden
Är jag hemma hela dagen och ensam.. dricker jag mycket.. massor kaffe..

Även hos vänner intar jag endel kaffe.. bjuds det så tackar jag sällan nej.

Ibland glömmer jag äta eftersom jag inte blir hungrig när jag hinkar i mig kaffe..

11 maj 2010, 14:00
Medlem
Jag brukar lyckas göra mycket mer kaffe än jag sedan kommer till skott och dricker innan det blir dåligt. Det är något som har blivit sämre med åren. Annars brukade det bli just en full termos, och att man gick och fyllde på vartefter. Hemma är standard mjölk och socker i, ungefär som jag började ta kaffet från början när jag började dricka det kring kanske 11-12, tror jag, men jag dricker svart kaffe också om det inte finns annat, eller om jag inte vill vara till besvär och ingen annan ska ha något i.

11 maj 2010, 15:59
Medlem
I dag har jag druckit en kopp kaffe och ätit kakor hos min mamma. Det ni.

11 maj 2010, 20:50
Medlem
sugmundfreud skrev:
I dag har jag druckit en kopp kaffe och ätit kakor hos min mamma. Det ni.
Ojdå, sugis dricker kaffe. Hoppas du får behålla det inatt. ;)

11 maj 2010, 21:09
Medlem
Det gick bra den här gången :) . Jag käkade en falaffeltallrik på eftermiddagen, som lade sig ovanpå som ett lock och sög i sig merparten av magsyrorna. Kaffe på tom mage däremot, det är djävulen.

12 maj 2010, 07:40
Medlem
sugmundfreud skrev:
Det gick bra den här gången :) . Jag käkade en falaffeltallrik på eftermiddagen, som lade sig ovanpå som ett lock och sög i sig merparten av magsyrorna. Kaffe på tom mage däremot, det är djävulen.

hemska tanke att inte kunna dricka kaffe utan att äta.. det har hänt att jag levt på just kaffe i 2-3 dygn..

dumt att man liksom glömmer att äta ibland dock

15 maj 2010, 16:49
Medlem
Ett stort glas kaffe hinkar jag i mig just nu.

Måste komma ihåg att dricka minst lika mycket vatten på det. Annars kommer jag se ut som ett russin inom kort.

28 maj 2010, 11:15
Medlem
De e´la´gott me' blacksaft.

3 juli 2010, 07:46
Ny tråd Svara på tråd  [ 18 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.