Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Den här jävla snön! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den här jävla snön!
Meppe skrev:
Lyckostar där snön smällt..

Ja det har varit riktiga explosioner...

5 januari 2010, 21:35
Medlem
tahlia skrev:
Men det var väl ett jäkla gnäll!
Jag har skottat mer snö hittills den här vintern än jag gjort på de senaste 7 vintrarna sammanlagt och det är helt enkelt underbart! Äntligen äkta vinter, sådan som de såg ut när jag var liten. 15-25 minusgrader och snö som beräknas i meter. :D

Precis min uppfattning. Folk är för jävla fjolliga som inte klarar en riktig vinter...

5 januari 2010, 21:36
Medlem
Jag är nog en fjolla. Inte så kul att vara det när ingen jävel hjälper en. Vore tex nice om någon kunde hjälpa mig att skotta fram min bil som ligger under en dryg meter snö. Jaja, jag har valt ensamheten själv. Men bläschk :evil: .

6 januari 2010, 01:39
Medlem
sugmundfreud skrev:
Jag är nog en fjolla. Inte så kul att vara det när ingen jävel hjälper en. Vore tex nice om någon kunde hjälpa mig att skotta fram min bil som ligger under en dryg meter snö. Jaja, jag har valt ensamheten själv. Men bläschk :evil: .

Här har du en till som får det stora nöjet att skotta själv. En stor jäkla gård. Guess what? Jag tycker om det. När det kommit 4 dm snö rakt av är det en jäkla skönt workout faktiskt. :D

6 januari 2010, 11:00
Medlem
*Surt mummel*. Jag har ansträngningsastma och säkert reumatism också. Plus skadad svanskota. Orkar knappt hålla i småhundarnas koppel vissa dagar. Än mindre en spade full med snö. Jag behöfver tjänare och tjänarinnor.

Men en gård vore inte helt fel, det finns billiga traktorer så man kan sitta som en pasha och bara ratta runt. Och så vill jag ha Alpackor, skitcoola djur. Man kan ha dem ute året runt.

6 januari 2010, 11:42
Medlem
Då får jag väl sälla mig till fjollpatrasket då *muttrar*
Så länge det är minusgrader så stör inte snön, men sedan när det töar så hatar jag verkligen snön.

6 januari 2010, 14:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 16 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Som gäst saknar du privilegier.