Matolja? Smör skall det ju vara. Och kaffe! Aja skitsamma, kåt brud *runkar*.
23 september 2010, 12:11
CodeRedAlert
Medlem
Re: Naken negerboll.
Den du!
Mycket aptitlig boll, det där.
23 september 2010, 14:32
Savanten Svante
Medlem
Havreflingorna glömde hon oxå!
23 september 2010, 17:10
Schueberird
Medlem
Bra start på dagen!
Vilket slöseri med fina råvaror. Hade hon inte kunnat baka vanliga niggerballar istället... nej förlåt, negerbollar, nej förlåt, chokladbollar, nej förlåt, kakaoklumpar menar jag förstås (puh, där höll jag på att trampa riktigt i klaveret)... Det finns ju inget som säger att hon inte kunde ha varit naken då också (möjligen iklädd en liten chic fransk husjungfruuniform)...
Jag gissar att det är en skämtsam kommentar till det löjliga i att föra pseudodebatter, när det finns så mycket annat som är viktigare... eller så ville hon bara visa upp sig... eller så var hon helt enkelt sugen på negerbollar (och sedan råkade hon slinta en aning med handen).
Jag tror förresten att hon valde matolja, eftersom den ger en bättre visuell effekt än smör/margarin. Smör kan ju, som bekant, vara lite svårt att att hälla över sig - om man inte smälter det först, men då kan det istället vara lätt att bränna sig.
23 september 2010, 21:19
liten bla kanin
Medlem
26 september 2010, 02:40
Schueberird
Medlem
Citera:
Konstnären Roxy Farhat gör en negerboll av sig själv för att illustrera hur det känns när den rasistiska blicken kletar sig fast och förvandlar henne från en vanlig medborgare till en invandrare.
Nu när jag vet om det kan jag se kopplingen, men utan att läsa förklaringen var det inte helt lätt att gissa att det var det som hon ville säga.