Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Hells Angels 
Författare Meddelande
F.d. exec
Inlägg Hells Angels
jag har alltid undrat hur man blir med i "hells angels" och liknande grupperingar; s.k. "kriminella motorcykelgäng". jag har inga kompisar/vänner och jag tänker mig att jag kanske skulle kunna vara en frisk och vänlig fläkt bland lite lägre stående människor, såsom kriminella. är det någon här som har någon kännedom om hur det fungerar med dylika grupperingar?

om man går in på hells-angels.se -> Stockholm så möts man av en svart sida med en e-postadress bara. de får säkert ta emot hur många oseriösa mail som helst och jag är rädd att det är ytterst stor sannolikhet att jag hamnar i "det runda arkivet" om jag bara skriver någonting spontant. jag skulle vara hemskt tacksam för litet vägledning från någon hjälpsam själ.

måste man vara arbetsskygg och ha helskägg och sakna meningsfullt tidsfördriv om dagarna?

jag gillar inte custom-motorcyklar alls. jag skulle inte byta bort min ktm-ponny mot ens den dyraste harley davidson-glidaren. jag gillar inte att "mecka". jag skulle aldrig sätta på mig en väst, särskilt inte i skinn. är det ett problem? måste man se ut som stereotypen från media?

(pm:a gärna med svar om du inte vill outa dig på forumet.)

nu ska jag gå, på allvar. till systemet. och bygghandeln.

jag är tacksam för all input.

10 april 2010, 13:58
F.d. exec
Inlägg Re: Hells Angels
dessutom; vad gör man egentligen när man väl är med i ett "kriminellt mc-gäng"?

jag antar att man inte begår brott dagarna i ända.

10 april 2010, 14:02
Medlem
man blir väl "hang-around" först, sen blir man provmedlem. Vet inte om man gör det som privatperson eller som hel motorcykelklubb.

10 april 2010, 14:34
Medlem
Sälja knark till dem kan också vara en väg, MC ordonnans dårå. Skämtar inte! Kom med fintjack, då blir du anlitad som kran.

10 april 2010, 14:35
Medlem
Min uppfattning är att hells angels själva inte är så kriminella, de lägger ut det på entreprenad till hangaroundsen... således åker man aldrig dit själv.

Jönke har skrivit några böcker, varav åtminstone en har översatts till svenska! Googla Jönke eller Jønke!

10 april 2010, 14:37
Medlem
Hur går det med bikerkarriären?

11 april 2010, 20:50
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.