Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
Liebert på Aspergerforum lämnar ut personuppgifter 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Liebert på Aspergerforum lämnar ut personuppgifter
Ja, så är det. Missfostret Liebert påstår sig veta vem jag är och lämnar ut det han anser vara mina personuppgifter till vem som helst som ber om dem.

Oavsett vad någon skrivit på ett forum så är det otroligt dålig stil av en admin att lämna ut en medlems personuppgifter till andra medlemmar. Jag tror inte ens att det är lagligt.

22 februari 2010, 15:54
Medlem
Inlägg Re: Liebert på Aspergerforum lämnar ut personuppgifter
Prova att polisanmäla det. Antar det blir nedlagt, men ändå, för principens skull.

22 februari 2010, 15:58
Avslutat konto
Såklart skulle det bli nedlagt. Folk bör i vilket fall veta vilken omoralisk tönt lilla Liebert är och hur opassande han är som admin.

22 februari 2010, 16:12
Medlem
Jag tycker du får skylla dig själv med tanke på vad du skrivit.
Ta konsekvenserna av dina handlingar.

22 februari 2010, 21:32
Avslutat konto
Spelar ingen roll vad man skriver. En admin ska inte bete sig på ett sånt ansvarslöst sätt.

22 februari 2010, 22:55
Medlem
Jag har inga klara minnen av vad Josef3 skrev på Aspergerforum. Minns du själv Josef3? Alltså var det tal om polisanmälningar eller så mot dig pga grovheter eller annat från dig? Hotade du någon?

Jag undrar hur hans personuppgifter kan ha fått läcka ut därifrån? Får man göra så när man har forum? Alltså om jag tex startar ett My Little Ponyforum och blir ovän med C3PO, jag ogillar C3PO som fan. C3PO är otrevlig mot en massa medlemmar.

Får jag då lämna ut C3POs identitet till kreti och pleti på forumet?

22 februari 2010, 23:02
Medlem
sugmundfreud skrev:
Får jag då lämna ut C3POs identitet till kreti och pleti på forumet?
Som privat forum kan du nog lämna ut info utan sekritess, dock ej öppet så det går att läsa. Men PM eller mail borde var ok enligt lagens ramar.

Dock så anser jag det skulle vara mycket oetiskt och jag skulle tappa förtroendet.

Men är det verkligen styrkt att det är Liebert?
Josef3 har ju trots allt jiddrat en hel del privata saker, så möjligheten finns ju att någon lyckats spåra honom på egen hand.

22 februari 2010, 23:09
Medlem
viewtopic.php?f=5&t=863
viewtopic.php?f=5&t=876

Beter man sig som skit blir man behandlad som skit

22 februari 2010, 23:15
Avslutat konto
Behandlar man vanställda missfoster som skit får man cred av snygga och roliga människor som gillar lyteskomik. Perfekt för en narcissist som jag, precis den uppmärksamhet jag söker.

23 februari 2010, 00:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.