Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Liebert 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Liebert
Nu har jag sökt lite på Liebert och kunnat konstatera att han planerar *ett phpBB2-forum till community/dating (tänk match.com men mindre, mer community och rätt nischat* http://www.webmasternetwork.se/index.php?s=wn&act=Print&client=printer&f=17&t=35432

Detta ger mig åtminstone en förklaring jag kan köpa med alla ändringar, sannolikt känns det bra om alla ens forum är uppbyggda på ungefär samma sätt.

Sanna

26 april 2009, 21:15
Medlem
Inlägg Re: Liebert
Intressant. Datingsite för aspies, no less.

Har nån skrivit om det på aspergerforum? Jag kan läsa där, men det går vansinnigt långsamt med min lösning.

"Det finns med andra ord inga aktuella planer på att radikalt stöpa om formet" som han skrev i min avskedstråd...

26 april 2009, 21:32
Moderator
Och vad säger att det är stöpa om Aspergerforum han tänker göra och inte t.ex. starta ett nytt?

26 april 2009, 21:42
Medlem
Nej, jag hittar ingen diskussion om det där. Kanske någon annan är bättre på att leta än vad jag är?

Tack Sanna, för en intressant länk, som jag tycker antyder att det inte bara diskuterats olika koncept, utan att det verkar finnas långtgående planer på att just förvandla nämnda forum till en datingsite. För aspies eller "avvikare". Rätt "nischat", i vilket fall.

26 april 2009, 21:47
Medlem
Zombie skrev:
Och vad säger att det är stöpa om Aspergerforum han tänker göra och inte t.ex. starta ett nytt??

Tjae, det vet vi ju inte. Men i annonsen står det utveckla/migrera, och mig veterligt har han bara ett forum.

26 april 2009, 21:49
Medlem
Det primitivt att bränna häxor. Liebert är ingen häxa. Och även om han vore det så borde han inte brännas på bål.

Det är inte heller så att allt ont emanerar från honom.

Det är inte ens så att han har onda avsikter.

Han har bara en bestämd uppfattning (i verkligheten har han nog flera förstås). Och den kan man kritisera. Men tilldela honom inte horn, svans och treudd.

26 april 2009, 22:18
Medlem
Det har du nog rätt i. Jag försöker vara lugn, även om det inte är så lätt just nu.

För jag anser fortfarande att jag gjorde rätt som skärpte tonen mot någon som med största sannolikhet var en oseriös behandlare. Oseriösa behandlare och sköra människor kan leda till självmord, och kan jag stoppa sånt så kan det vara värt att få lite skit.

26 april 2009, 22:22
Medlem
Men nu ljuger Liebert i tråden, om han inte har en lite annan tolkning av ordet "aktuell" än jag.

26 april 2009, 22:28
Medlem
http://www.prylportalen.se/artikel/merd ... 7-652.html

Liebert skriver om fransk frihet på nätet.

23 maj 2009, 20:40
Site Admin
Moderator
Flyttade tråden till övrigt. Passar bättre där.

1 juni 2009, 23:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 12 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.