Re: Fördelarna med att vara muppjävel
Det står nog inte mycket i papperen som indikerar att jag är en mupp. Det står mest om hur orkeslös jag är.
Framstår inte som intelligent för fem öre vid möten. Dock är det roligt ibland när de sitter och tror att jag är en lugn person, och så plötsligt ställer jag mig upp och deklarerar att hjälper ni mig inte nu, så är det så att jag har en bensindunk i bilen, och detta ställe kommer att brännas ner, bollen är din! (Fortfarande med en fiskblick och entonig röst).
Då blir det en jävla fart, om de inte tror att jag driver med dem vill säga.
Men för det mesta så lyckas de kollra bort mig, tyvärr. Realtid är inte min grej. Arga brev däremot, hehe, sådana kan jag formulera som får folk att trilla av stolen. Och så är jag bra på att hjälpa andra muppar, föra deras talan. Jag kopplar på en sorts moderlig vrede då, och sätter folk på plats.
Min lugna timida mor blev av med en envis bokklubb som lurat henne telefonledes jävligt snabbt tack vare att jag skickade några mail och ringde ett telefonsamtal (min telefonfobi försvinner när jag ringer för andras räkning).
6 månaders medlemsskap förvandlades till omedelbar anullering av medlemsskapet sedan jag hotat att åka ner till vällingby där de har sitt säte.
Jag har ingenting att förlora på att hota folk, jag kan säga att jag var psykotisk vid tillfället om farbror haffa kopplas in. Och förmodligen så ljuger jag inte ens angående sinnestillståndet. Vad ska de göra, ringa min chef?