Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ufo
Medlem
|
Vart hitta plåtbitar?
Jag blir galen snart. Jag behöver plåtbitar ca 2*5 cm och sökmotorerna verkar bara peka mot varrandra men inte faan kommer jag till ett enda företag som klipper upp plåtbitar åt en.
Vart kan man hitta något företag som klipper upp ett hundratal bitar med hög precision?
|
5 december 2009, 22:34 |
|
|
rdos
Medlem
|
Re: Vart hitta plåtbitar?
Det finns företag som laserskär "plåtbitar" med hög precision, men de vill ha ritningar, och uppstartskostnaden är hög. De vänder sig oftast helt till företagskunder, men de tar möjligen sig an privata uppdrag också.
|
6 december 2009, 11:00 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Mmm hittade ett sådant företag i stan. Vi får se vad det kalaset stannar vid.
|
6 december 2009, 21:51 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Plåtbitar löst. Men nu till nästa bekymmer. Jag behöver en stämpel att pressa in en relif i plåten. Har hittat ett företag som gör den åt mig, men nu vill de veta hur den skall se ut i andra änden. Vad faan svarar man på det? vad behövs för att jag skall kunna bygga in den i en pressmaskin på ett enkelt sätt?
|
19 januari 2010, 23:06 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Vad ska du ha allt det där till?
|
20 januari 2010, 00:24 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Bänkpress Biltema 2499:- Artnr:15-837 Hur länge tror ni en såndan håller. @Josef Jag löser problemet med att inte vara välkommen på arbetsmarknaden.
|
20 januari 2010, 00:48 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Nån sorts protest?
Jag är glad att jag inte är välkommen på arbetsmarknaden. Det är skönare att leva på förtidspension. TV-spel och sånt kan man ju fortfarande syssla med.
|
20 januari 2010, 00:54 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Nja det är ingen protest, men jag vill ha en något större plånbok. Därav så har jag sedan en viss tid styrt om mina intressen till att kunna generera mer pengar än de kostar.
|
20 januari 2010, 00:57 |
|
|
chilehead
Medlem
|
ska du göra egna mynt
|
20 januari 2010, 01:17 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Ja man blir ju nyfiken. Gör inga 50-öringar bara, de ska visst avskaffas läste jag.
I Josef3s inlägg läste jag först fel, "Någon sorts protes?"...
|
20 januari 2010, 01:35 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|