Ny tråd Svara på tråd  [ 8 inlägg ] 
Aftonbladet förskönar pedofili. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Aftonbladet förskönar pedofili.
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6059557.ab
Repotage om en 11 årig mamma.
Citera:
Nyss lekte jag med leksaker, men hon är min nya leksak,

Och pedofilen utmålas som hjälte.
Citera:
Det var på skolgården hon träffade sin make Jeliazko Dimitrov, 19. Han passerade den romska skolan i Sliven när han såg en flicka bli trakasserad av några skolpojkar – och ingrep.

Det borde vara brottsligt att publicera sådana här artiklar.

5 november 2009, 20:25
Medlem
Inlägg Re: Aftonbladet förskönar pedofili.
Ja man undrar ju hur de tänker...
märkligt att det inte blivit några stora protester förresten.

5 november 2009, 21:15
Medlem
– Violeta är min dotter och jag måste växa upp nu. Jag tänker inte gå tillbaka till skolan, säger Kordeza

*suckar* Som 11åring är man ju ändå fullärd, lixom...

– Jag hade inte ens hört talas om kondomer, säger Kordeza.

5 november 2009, 22:38
Medlem
Krigarn skrev:
Ja man undrar ju hur de tänker...
märkligt att det inte blivit några stora protester förresten.

De är Romer. Man får inte säga någonting dåligt om Romer, det är hets mot fålckgrüpp.

Jag har svårt att se på fallet som pedofili. Flickan ser ut att vara betydligt äldre än 11. Den unge mannen, som själv är tonåring penetrerade i god tro, då han tog för givet att hon var i femtonårsåldern. Och på det har vi att kulturen påbjuder att 13-åringar bildar familj.

De är fertila vid 13 i de flesta fallen trots allt.

Att hon skippar skolan är ingen förlust, när ungen är 10 år är hon 21 och kan be ungen laga mat till henne medans hon sitter med näsan i böckerna. Om det nu behövs, för Romska kvinnor är väl ofta hemmafruar?

6 november 2009, 00:04
Medlem
sugmundfreud skrev:
Jag har svårt att se på fallet som pedofili. Flickan ser ut att vara betydligt äldre än 11. Den unge mannen, som själv är tonåring penetrerade i god tro, då han tog för givet att hon var i femtonårsåldern. Och på det har vi att kulturen påbjuder att 13-åringar bildar familj.
LOL hade han sagt något annat skulle de ju inte behöva utreda ifall det var olagligt.
En lögn för att skydda sitt skin. inget annat.
sugmundfreud skrev:
Att hon skippar skolan är ingen förlust, när ungen är 10 år är hon 21 och kan be ungen laga mat till henne medans hon sitter med näsan i böckerna. Om det nu behövs, för Romska kvinnor är väl ofta hemmafruar?

När den ungen är 10 år har hon 8 syskon och är totalt sönderknullad av pedofilen till fader.

6 november 2009, 00:22
Medlem
Undrar vad polismannen tänkte när han fick ta emot anmälan om havsörnen som käkade kaninen...

http://www.expressen.se/Nyheter/1.17674 ... isanmaldes

Somligt kan man fortfarande uppröras av iaf!

6 november 2009, 01:53
Avslutat konto
Blattekultur är ju helig i dagens europeiska samhälle.

Jag önskar mig ett folkmord i julklapp.

6 november 2009, 19:13
Medlem
Anticimex + Blattaria = sant Bild

Allvarligt, alltså jag tycker fortfarande att det inte känns som att snubben begått ett så farligt brott, rent spontant. Självklart ska han bedömas och straffas enligt de lagar som finns.

Men deras kultur och omhuldandet av den är fan äcklig. Omhuldandet är det värsta. Hade det varit en svenne hade de kölhalat honom i fittan och tvångsmatat honom med skolbespisningspotatis. Men nu var det ju Romer, gullesnutt!

6 november 2009, 20:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 8 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.