Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 
Zombiefrågan 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Zombiefrågan
Såg att det gjorts en utfrågning om partiernas åsikter i den viktiga zombiefrågan.

http://nejtackzombies.wordpress.com/2014/09/01/sa-har-tycker-partierna-vi-ska-klara-zombieapokalypsen/

Zombiefrågan är ingen dum sak att diskutera eftersom motåtgärderna överlappar ganska mycket med det man gör vid naturkatastrofer, sjukdomar och krig.

1 september 2014, 13:43
Moderator
Inlägg Re: Zombiefrågan
Haha, ja, jag såg det. :) Några partier insåg att det kunde vara ett bra sätt att nå ut med sin politik och plocka humorpoäng. Jag tycker att särskilt miljöpartiet och vänsterpartiet fick till det där riktigt bra.

1 september 2014, 13:57
Medlem
Citera:
KRISTDEMOKRATERNA:

”vi tackar för din enkät men väljer att avstå från att besvara den.”

Kommentar: Va fan, KD är ju det parti som redan tror att döda kan resa sig och komma tillbaka till livet, så det här är inget annat än en stor besvikelse.

Just det partiet som jag faktiskt såg fram emot att läsa vad dom hade att säga. Just typiskt.

1 september 2014, 16:15
Medlem
Hade gärna sett SD svara också. De skulle ju älska en zombiekatastrof som ger dem ursäkt att stänga gränser och militarisera allting.

2 september 2014, 14:14
Medlem
Men borgarsvi..eh Moderaterna då?

2 september 2014, 21:47
Medlem
Yetin skrev:
Hade gärna sett SD svara också. De skulle ju älska en zombiekatastrof som ger dem ursäkt att stänga gränser och militarisera allting.

Ja, det hade varit intressant att läsa. Men att meddela att man vägrar svara på en enkät i valtider... Lyckat.

2 september 2014, 22:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 6 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.