Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Bögars onaniobjekt? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Bögars onaniobjekt?
Får börja med att tala om att det här är inte, en böghatartråd! utan funderingar.
Har och har haft vänner som varit lagda åt alla möjliga håll och dom är ju bara människor som
alla andra.

Men nu när jag haft mycket tid och mycket starka värktabletter att konsumera, så har jag också
haft mycket tid att ligga och filosofera. Något som jag då kom att filosofera över var, undrar
vad en bög tänker på, fantiserar om när han onanerar? för det borde de väl göra som de flesta
andra?
Kan dom verkligen ligga och dra i snabeln och tänka på ett hårigt och lurvigt karl arsel med en
brun dröm mitt i? :shock: Jag har verkligen svårt att sätta mig in i något sådant....måste få
säg usch! utan att bli kallad homofob för det, för det är ju deras business.
Eller är onaniobjekten såna där läderklädda killar med piskor, kedjor och annat kinky, som visats
på aktuellt och rapport under pridefestivalen? det tvivlar jag på.
Tycker heller inte att jag kan fråga någon jag känner för det känns lite dumt liksom, dom skulle
ju inte fråga mig och det är ju faktiskt lite privat.
Men om jag säger så här, medelbögen, som inte är kinky på någotvis, utan bara vanlig människa,
vad kan en sån kille ha för onanisexfantasier?
Har försökt sätta mig in i det hela men det är fan omöjligt på nåt vis...
Förslag och vetande mottages med intresse, nu ska jag äta piller och sova, sedan är det dags
att filosofera över något annat djupt, men mänskligt.
Tittar in då och då men är oftast för kokko för att skriva, bättring väntas i slutet av veckan!
Ha en bra dag! :)

23 april 2012, 15:23
Medlem
Inlägg Re: Bögars onaniobjekt?
Tja, vad fantiserar du om själv när du runkar? Tänk dig det och sedan tvärtom kanske(?). Det är ju faktiskt inte svartvitt heller.

23 april 2012, 15:53
Medlem

23 april 2012, 19:35
Moderator
Tack detsamma och hoppas på bättring. :)

Och jag tycker inte det var någon märkvärdig eller homofobisk fråga. Fast det kan ju bero på att jag har undrat det själv. Med samma insikt om att det är deras business, att andra har så kallade synpunkter på saker jag tycker är vackra, att bögar rimligtvis är lika olika som heteros (i den mån grupper alls kan avgränsas på det enkla viset) och så vidare. Förresten är det ju över huvud taget spännande med andras sexfantasier. :P

Sådant som folk undrar litet till mans men inte törs fråga, skulle jag tro.

23 april 2012, 20:16
Medlem
Jag kan från säker källa meddela att alla bögar fantiserar om dig, RJ. :mrgreen: Snart kommer 10000 tyska bögar hem till dig (och hemma hos dig ;) ).

23 april 2012, 20:34
Medlem

23 april 2012, 21:09
Medlem
What what?

23 april 2012, 21:39
Moderator
Frågan får mig att undra om det är vanligt att män fantiserar så konkret om karaktären på det hål de penetrerar, om det nu är penetrering det handlar om. Det verkar lite... tråkigt? För övrigt är det väl inte så ovanligt att heterosexuella män också tar "bakvägen" emellanåt; uppenbarligen finner de inte den "bruna drömmen" så motbjudande då? Vad är skillnaden - arsel som arsel?

23 april 2012, 21:49
Moderator
Suck. Skulle ha svarat mer överlagt förstås. Nej, för min del varken kan eller vill jag stå för något så enkelt. Jag tog det mer som en helhet och RJ:s konkretion som ett exempel. Vad jag känner beror också på vad jag tänker mig in i och när, det är inte så att jag uppfattar homosexuell kärlek i sig som äcklig eller så och det finns dessvärre gott om hetereosexuell... hm, "kärlek" jag finner rejält motbjudande. Om man nu kan skriva det utan att det låter som ett klent försök att vara "PK", när jag hade kunnat känna tvärtom också utan att ha ett dugg sämre inställning i frågan: tycka och handla juste kan man ju nästan vad man än spontant sinnligt känner.

23 april 2012, 22:11
Medlem
Incognita skrev:
För övrigt är det väl inte så ovanligt att heterosexuella män också tar "bakvägen" emellanåt; uppenbarligen finner de inte den "bruna drömmen" så motbjudande då? Vad är skillnaden - arsel som arsel?
Joho det är det visst.
Det är bara smygbögar som vill peta in den i tvåan.

Vem vill ha avföring på sin helgedom? :shock:

23 april 2012, 22:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 37 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.