Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Inte kunna sova 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Inte kunna sova
Fan vad kul, vara vaken 03.30 fördelen med att bo i stuga är att det går att spela musik
utav bara helvete för tillfället avnjuts Bachman Turner Overdrive - "Not fragile", på en
ljudnivå som får rävarna att pissa på sig av skräck. Men..........

"They're coming to take me away, Ha-ha
They're coming to take me away, Ho-ho
Hee-hee-haa-haa
To the funny farm
Where life is beautiful all the time
And I'll be happy to see those
Nice young men in their clean white coats and
They're coming to take me away, ha-ha!"

Hatar att vakna och trots alla jävla mediciner inte kunna sova, pigg som en mörtjävel! NU!?
Ok? nu reser jag vidare med The Band - "The night they drove old dixie down" blues yeah!!
Det här är helt oväsentligt jävligt viktigt avancerat skitsnack :lol: är kär i min lilla DacMagic.
Är kär i annat också, nu blir det reklam, gå och koka kaffe din skit! jag vill sova men inte
mitt huvud , det går på högvarv, gjorde det innan jag vaknade, tror jag :? så att jag skulle
var uppspelt som en dåre när jag vaknade, just ja är ju en dåre :D
Varför slutades det att göras bra musik någon gång i mitten av 90-talet? efter det får man
ju leta efter bra musik med ljus och lyckta, bara elektronisk dynga och RAP musik, fy fan
vad jag hatar rap musik, en rap kommer ut ur munnen och med lite otur luktar den illa, den
här musiken luktar illa, den förtjänar sitt namn, slummusik!!!!!
Varför bombar inte Nato Syrien det börjar bli dax nu, jag skulle vara president i USA då
skulle B52 och stelth bombare redan vara på väg, nu nu blir jag hysterisk skärmen är sned
och verkar inte gå att rätta till bäst att hämta Jesus, verktyget alltså, den andra har fullt upp
med att springa fram och tillbaka över någon sjö som han gjort vin av, nån billig sort som
är sur för sjöarna är ju försurade eller hur? Madonna - "Material girl" rusar in i skallen jag har
sån energi så jag vet inte vad, vader kan vara snygga, och lår kan man slicka på 8-)
"say no more say no more" Nu! Jimmie Hendrix - "Star strangled baner".
det här går inte, fylla forumet med skit trådar....MEN DET ÄR INTE SKIT TRÅDAR FÖR MIG!
Tror jag ska ägna mig lite åt grooming :twisted: kanske vi skulle starta ett dotter-forum
till det här, Svenska Grooming forumet, bara bevisat duktiga pervon antages, hehe "dotter-forum,
där fick jag till det jävligt bra :07: fingrarna far som skållade troll över tangentbordet,
och ingen alkohol har jag heller shit!! "what do you want from life?"
Har har plockat ihop en stereo på HiFi- klubben, 26 000 Kr och det finns en KÖPKNAPP som
vill kyssa mig, hett! hett blir det om jag köper den, då får jag förmyndare har sötnosen
sagt, får man knulla förmyndare? eller råder knullförbud där? Knullförbud vore nåt för regeringen
att diskutera, skapar arbeten iform av spioner som tittar in genom fönstren för att kolla
att förbudet följs, följs det inte så dels det ut en knull-bot vilken inbringar pengar till staten
så att dom kan ge knull-bots pengarna till nån rik jävel, riket föresten tredje riket, när
kommer fjärde riket.
Nä nu skiter jag i det här och går ut och skottar snö istället, snö föresten.... :01:

6 februari 2012, 05:49
Medlem
Inlägg Re: Inte kunna sova
Ja, vem kan sova?

Och proppar i öronen har jag, av vax, annars hade jag satt på en talbok och varit sömnlös i sängen med en bok.

6 februari 2012, 07:17
Medlem
Inlägg Re: Inte kunna sova
Bild

6 februari 2012, 07:18
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.