Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Tattuering 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Tattuering
Tänkte höra hur pass ont gör det att tattuera sig? har funderat ett tag och blivit sugen.
På en skala 1-10 hur ont gör det, 1 minimalt(myggbett) 10 stå still på glödande kol i 10 minuter
barfota naturligt vis.
Någon av de här vill jag ha.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

4 februari 2012, 16:19
Medlem
Inlägg Re: Tattuering
Tydligen olika ont beroende på vilken kroppsdel.
Där huden är extra tunn gör det mer ont, antagligen.
Sidan av bålen, skenbenen och på anklarna ska vara väldigt oskönt.

Allt detta enligt hörsägen.
Har ingen själv och planerar inte att skaffa någon heller.

4 februari 2012, 18:57
Medlem
De mer stiliserade bilderna är också lättare att tatuera snyggt än de mindre stiliserade.

4 februari 2012, 18:59
Medlem
Tatueringar är ett säkert sätt att förstöra en i övrigt läcker kropp.

4 februari 2012, 19:12
Medlem
Ufo skrev:
Tatueringar är ett säkert sätt att förstöra en i övrigt läcker kropp.

Du är orolig för RJ's läckra kropp.
:07:

4 februari 2012, 19:35
Medlem
Det är jag också förresten.
Är du säker på det här, RJ?

4 februari 2012, 19:36
Moderator
CodeRedAlert skrev:
Det är jag också förresten.
Är du säker på det här, RJ?

Tänker också ungefär så. Blir väl som en humorfri förmyndare på köpet, men det är litet svårt att över nätet bedöma var klokheten börjar hos en som är fullt kapabel till vad han själv i efterhand tycker var dumheter...

4 februari 2012, 19:53
Medlem
Tatueringar är en konstform, och all konst är som vackrast när den är färsk och nyskapande.
Tatueringen kommer bara sitta kvar och påminna om reklambranschens massproducerade skit ingen vill ta i med tång.

Köp hellre lite kroppsfärg och skapa något tillsammans med frugan. Det om något är hett.

4 februari 2012, 20:03
Medlem
Har inte bestämt mig riktigt än, är inte rädd för smärta det får man bara en adrenalinkick av
men det kunde vara intressant att veta, skulle haft den småsure gamla krigarn här han var
ju expert. ;)
Den översta kommer jag att specialbeställa med vingarna av silver och hjärtat av vitt guld.
den näst översta skulle jag vilja ha som tatuering(inte en groteskt stor) då den är en av de
snyggaste Sufi symboler jag sett, men inget är bestämt, men det är väldigt väldigt frestande.

Det här med smärta förresten prova aldrig att stå på en kontorsstol med hjul och är snurrbar
det gjorde jag idag, skulle byta lampa, vad långt jag flög och när jag landade på byrån, då gjorde
det väldigt väldigt on. Så nu har jag en knallblå tatuering efter hela sidan :D

4 februari 2012, 20:16
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Det här med smärta förresten prova aldrig att stå på en kontorsstol med hjul och är snurrbar det gjorde jag idag, skulle byta lampa,
Det där slutar alltid i ett episkt fall som bara går att återberätta med en fulländad serietecknares färdigheter.

4 februari 2012, 21:32
Ny tråd Svara på tråd  [ 15 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.