Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Ny dammsugare 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Ny dammsugare
Har funderat på en robotdammsugare eftersom jag är kass på att städa, får det aldrig gjort.
Den här verkar ju vara riktigt bra, tar ju tydligen hundhår och sånt också. Och med en rcension
som denna så måste den ju vara perfekt ;) :

"Fantastisk liten manick. Fungerar minst lika bra som min förra fru men för mindre oväsen och är billigare i drift.
Arbetsinsatsen är minimal och trots två hundar som hårar för glada livet hemma så är det alltid rent och fint. Öppen planlösning är helt klart att föredra och alltför höga trösklar kan vara ett problem.
Värd varenda krona.
Den får en solklar 9a av 10 möjliga."

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=504633

28 juni 2011, 11:34
Medlem
Inlägg Re: Ny dammsugare
Jag protesterar mot ordet dammsugare, den städar med borstteknik.
Dvs det är en robotborste.
Påkostad och dyr.

Men jag är imponerad av att den skall klara av mattor. Det hör inte till vanligheterna, men vågar du låta den slita på dina mattor? Du har ju inte direkt billiga ikeamattor som bara är att bytas ut.

Traselskydd mot kablar och mattfransar låter trevligt.

Länk.
Citera:
Fungerar inte på svart underlag.

Men nästan 4000:- när det finns billigare för under 300:- känns overkill. Så då får den faan också vara bättre än en fru på riktigt.
Klarar den av att laga mat och diska också?

28 juni 2011, 13:24
Medlem
Inlägg Re: Ny dammsugare
Ufo skrev:
Jag protesterar mot ordet dammsugare, den städar med borstteknik.
Dvs det är en robotborste.
Påkostad och dyr.

Men jag är imponerad av att den skall klara av mattor. Det hör inte till vanligheterna, men vågar du låta den slita på dina mattor? Du har ju inte direkt billiga ikeamattor som bara är att bytas ut.

Traselskydd mot kablar och mattfransar låter trevligt.

Länk.
Citera:
Fungerar inte på svart underlag.

Men nästan 4000:- när det finns billigare för under 300:- känns overkill. Så då får den faan också vara bättre än en fru på riktigt.
Klarar den av att laga mat och diska också?

Har funderat på just det där med mattorna faktiskt, vill inte ha en burnout på dom.
Laga mat och diska kommer med nästa version, men om man monterar en Fleshlight
på den och lurar den att åka fram o tillbaka, vips! en fru! :P

28 juni 2011, 15:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.