Vill Du delta i en intervjustudie?
Hej!
Har Du diagnosen Aspergers syndrom och är 18-25 år? Vill Du delta i en studie om sexualitet och relationer? Bor du i eller nära Göteborg?
Jag heter Charlotte Persson och ska skriva mitt examensarbete på psykologprogrammet under hösten 2011. Mitt arbete kommer att vara en intervjustudie med unga vuxna som har diagnosen Aspergers syndrom. Syftet är att få veta hur Du och andra med AS ser på sexualitet och relationer – erfarenheter, tankar om framtiden samt hur diagnosen Aspergers syndrom påverkar detta. Jag vill också veta vilken information och utbildning Du tycker att Du har fått om sex och samlevnad.
Till denna studie söker jag Dig som har diagnosen Aspergers syndrom och är mellan 18 och 25 år och vill bli intervjuad. Intervjuerna kommer att göras under våren, sommaren och början av hösten 2011. Varje intervju tar ca 1-2 timmar. Intervjuerna genomförs på Psykologiska institutionen på Linnéplatsen i Göteborg.
Ditt deltagande i studien är förstås frivilligt och Du kan när som helst avbryta Din medverkan utan att förklara varför. Ditt deltagande är anonymt.
Som tack för Din medverkan får Du en trisslott.
Är Du intresserad av att delta eller har Du några frågor? Maila mig på
charlotte.persson@hotmail.com eller ring mig på 0762-97 00 80, eller ta kontakt med mig här på forumet!