Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
Livet är härligt! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Livet är härligt!
Vad underbart livet är ibland! Att vakna på morgonen och se vårsolen gå upp, höra
fåglarna sjunga, bli pussad på av vovven! :D Har varit vaken sedan halv fem, har
massor med projekt på gång och ingenting känns omöjligt, det var ett tag sedan
jag mådde så här vansinnigt bra är lycklig när jag vaknar, har inte tid att sova!
Har legat och funderat på om jag inte skulle ta och skaffa mig en papegoja igen, det
skulle vara så kul, har ju bur och allt så det är ju inga större problem, blev sådär riktigt
sugen på goja igår när jag träffade en halvtam kråka, den var helt underbar!
Hittade ett kylskåp på blocket som jag kanske köper ett litet billigt begagnat, det behöver
jag.
Måste åka enda till Orsa för att titta på villavagnen jag vill ha, det blir visserligen 40 mil
tur och retur men det är ju fint i dalarna så det blir nog kul.
Nu ska jag strax fika och gå en långpromenad med vovven då blir han också glad :D sen
blir det hem och städa och byta i sängen så att den unga damen som kommer på besök
trivs riktigt bra! Undrar om jag hinner tapetsera en vägg också det skulle vara perfekt,
men jag måste hinna på apoteket och åka och handla dessutom så det kanske inte går.
Ringde och frågade pris på ett par Alpackor igår, skitmysiga djur,
Bild
Har redan viltstängsel, stolpar och arrende på gång, skulle vara skitkul om det gick i lås.
Nä nu lär jag sätta fart kan ju inte ligga och lata mej då blir inga projekt gjorda!Bild
Ha det bra i vårsolen alla mina vänner!!!!!!!! :D

15 april 2011, 07:36
Medlem
Inlägg Re: Livet är härligt!
Hånglar med vovven
Köpa papegoja
Träffar kråkor
Hitta kylskåp
Tapetsera en vägg när dam kommer på besök
Åka till Dalarna
Köpa alpackor

Tänka tänka.............................du fick nyligen nya mediciner va?
Så här roligt får inte jag på mina burkar :?

15 april 2011, 09:30
Medlem
Ufo skrev:
Tänka tänka.............................du fick nyligen nya mediciner va?
Så här roligt får inte jag på mina burkar :?

:lol: Du har dina stunder du. Jag får inte heller så där roligt på mina burkar. Men hypomaniska anfall inträffar.

15 april 2011, 13:36
Medlem
Nej nej ni har fel, jag har inte fått nya mediciner utan jag har klok som jag är slutat äta
samtliga gammla mediciner utom sömnmedel för annars var jag kroniskt vaken. :lol:
Nu är allt klart här hemma allt glänser t.o.m. bytt i sängen. Hann inte med tapeten var
däremot runt till en hel massa apotek eftersom mitt högostnadsskydd går ut 17/4, vart
så jävla trött när fluni var slut på alla apotek så jag började omorganisera det sista jag
var på det gick bra tills vakterna kom, fick två val stick eller polis, jag stack. :D
Nu har jag en timme på mig innan den lilla sötnosen dyker upp med pizza, ska försöka
varva ner men det är inte lätt har bara papegojor, alpackor och murra i huvet ;) .
Hormoner och vår är konstiga saker...
Naturligtvis måste vi gå ut på hundpromenad lite senare så att de får något att prata
om i den här lilla hålan haha! :D
Om intresse finns så inkommer jag med lägesrapport imorgon!

15 april 2011, 16:04
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Nej nej ni har fel, jag har inte fått nya mediciner utan jag har klok som jag är slutat äta
samtliga gammla mediciner utom sömnmedel för annars var jag kroniskt vaken. :lol:
Bild

Ron Jeremy skrev:
Om intresse finns så inkommer jag med lägesrapport imorgon!

Bild Oh yeah!

15 april 2011, 16:26
Medlem
Måste få tillägga att kvinnan har tävlingsdansat tidigare och är rätt duktig.
Nu har den stackars kvinnan fått för sig att hon ska lära mig Wienervals :shock:
Jag en stel jävla aspergian dansa Wienervals hahahha! Hoppas hon har fötterna
kvar efteråt, men då kan jag ju iof massera dem, var slutar och börjar fötter på en kvinna :?:

15 april 2011, 16:30
Medlem
Fötterna består av hela kroppen 8-) .

15 april 2011, 16:34
Medlem
Det var ungefär så jag tänkte, masserar så långt det går! :D

15 april 2011, 16:37
Medlem
Kör så det ryker!

15 april 2011, 17:35
Medlem
Nu har den lilla söta kvinnan åkt hem till mamma och pappa där hon bor, gulligt :D
så här är det, visst är de söta att titta på och massera unga damer men inte har de
mycket att komma med när det gäller den gymnastiska sängövningsbiten, hålla i
k*ken som om det vore en penna :lol: , måste ju tränas upp men mjuka och goa är de
små liven hehe.
Det som är lite mindre possitivt är att hon tyckte att vi träffas alldeles för sällan så jag
var tvungen att lova att snart ses igen och titta på romantisk film, hjälp!Bild
Hon tindrar dessutom lite farligt mycket med ögonen det är ett varningstecken, och när
hon efter att vi hade myst lite imorse tittar på mig och säger att hon vill ha en dotter med
bruna ögon som jag blev jag livrädd och när hon lite senare kramar mig och säger att
hon inte använder några p-piller blev jag illamående och höll på att svimma! vad lömskt!! :cry:
Tur att jag kunde kliva upp och äta ett gäng iktorivil.
Nu får jag hoppas att det inte går så illa, det vore både skandal och katastrof, klarar mig nog :?

Nu ska jag snart åka ut till mitt ex, det är genom henne jag känner den unga damen så får
hon reda på det här så skär hon ballarna av mig plus att uppställning av villavagn på hennes
mark garanterat blir nix!
Det här kan bli jävligt trassligt det här men inte idag så tillsvidare kör jag på, ska titta på
hage till ev. alpackor, kul :D

Men ärligt talat nog fan tycker jag att det är bra mycket roligare med erfarna kvinnor i 30-40
års åldern de vet ju hur man använder kroppen iaf! :D

16 april 2011, 12:14
Ny tråd Svara på tråd  [ 20 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.