Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 
Jag hatar demokrati 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Jag hatar demokrati
Jag känner ett behov av att inskränka folks rättigheter. Jag vill bli den mest bisarra diktatorn världen skådat. Skräddarsy lagar efter mitt humör för stunden. Dehumanisera befolkningen tills de inte längre tänker på sig själva som människor. Utrota alla spår av liberalism. Förfölja intellektuella. Uppmuntra dödskult och fanatism.

Jag ser mig själv som en helig bärare av någon slags ur-gen som skiljer sig från större delen av den övriga mänskligheten. Något långt äldre än neanderthalare och landlevande livsformer. Mänskligheten är min fiende. Den måste kontrolleras och förr eller senare utrotas. Jag står i direkt kontakt med världens själ. Jag är utvald att befria den här planeten. Göra den ren än en gång från den cancer som är mänskligheten.

13 april 2011, 00:06
Medlem
Inlägg Re: Jag hatar demokrati
Guldhamster skrev:
Skräddarsy lagar efter mitt humör för stunden.

Silvio Berlusconi har säkert några råd.

13 april 2011, 00:32
Medlem
Inlägg Re: Jag hatar demokrati
Schueberird skrev:
Silvio Berlusconi har säkert några råd.

Jag beundrar hur han trampar på hela Italiens samlade intellektuella och har lyckats göra landet till demokrati i flytande form men jag tycker att han är alldeles för lättsam i övrigt. En porrgubbe. Inte särskilt mordisk heller. Hitler blandat med Jokern känns mer som min stil.

13 april 2011, 00:36
Ny tråd Svara på tråd  [ 3 inlägg ] 

Som gäst saknar du privilegier.