Ny tråd Svara på tråd  [ 30 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa
Drar mig tillbaka 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Drar mig tillbaka
Jag drar från det här forumet nu, tycker att det är alldeles för dålig stämmning här,
tycker det är lite sorgligt för jag trodde att det här var det vattenhål med högt i tak
där det gick hårt men schyst till jag letat efter.
Men så var det inte, jag gillar inte att få knivar i ryggen av människor jag trodde var
vänligt inställda till mig där går gränsen, och att det sedan står någon bredvid och
häller bensin på brasan genom att starta tråd på tråd i samma ämne äcklar, mig skaffa
ett liv för fan ynkrygg!
Att någon mår väldigt dåligt och därför häver ur sig saker har jag full förståelse för och
önskar verkligen att personen får må bättre.
Mitt erbjudande att reda ut saker på telefon finns kvar, men det ignorerades tidigare
och lär väl göra det framledes p.g.a. feghet.
Som tur är har jag ett verkligt liv att sköta.

Jag säger inte att jag försvinner för alltid, tittar kanske in igen för att se om det har
blivit någon jävla ordning och inte en ap-cirkus, det ställe med hårda tag MEN med i
grunden respekt för andra människor jag trodde att det var.
Hej på er

31 mars 2011, 18:04
Medlem
Inlägg Re: Drar mig tillbaka
Ok, där avslöjade du dig. Du är Savanten Svante. Klart du erbjuder telefonkontakt till en telefonfobiker :lol: .

31 mars 2011, 18:12
Medlem
Är det jag som är den som startar trådar efter trådar i samma ämne? Alltså det kan säkert stämma, men jag har faktiskt inte så bra koll på vad jag skriver för grejer här. Guldfiskminne typ.

Om det är mig du menar så vill jag bara säga att jag har ett liv. Ett underliv!

31 mars 2011, 18:14
Medlem
Bild

31 mars 2011, 18:17
Medlem
Vi tar det en gång till.
Bild

31 mars 2011, 18:20
Medlem
Du får fan varna, Sugmundfreud, innan du postar horror. Nu blev jag sjuk :(

31 mars 2011, 18:23
Medlem
Men vafan, Ron Jeremy, vad gnäller du över nu? Vem är det som har applicerat knivar i din rygg?

31 mars 2011, 18:24
Moderator
:(

31 mars 2011, 18:35
Medlem
:( indeed!

31 mars 2011, 18:36
Medlem
Ron Jeremy skrev:
Mitt erbjudande att reda ut saker på telefon finns kvar, men det ignorerades tidigare
och lär väl göra det framledes p.g.a. feghet.

Men vänta nu, vem vänder sig det här till? Jag har inte fått ditt telefonnummer upptäckte jag nu när jag läste igenom mina pm....

31 mars 2011, 18:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 30 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.