Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Nästa
Jag är inte rasist 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Jag är inte rasist
Jag har alltid haft mycket med andra raser att göra och i många fall värderar jag individer av rastyper jag ofta benämner som "sandnegrer" högre än vissa vita jag träffat.

Den mest degenererade och värdelösa människan jag någonsin träffat var till hälften inavlad svensk från en meningslös drönarsläkt utan anor eller meriter, och till hälften med rötter i Panama. Hans mamma var ingen riktig "sandneger" men däremot så uppenbart av lägre stående individuell typ att det är sorgligt. Hon såg ut som en man i ansiktet och var förmodligen ganska gammal när hon födde barn. Något som kanske kan förklara de fosterskadeliknande dragen hos sonen.

Dock så skulle den här personen ändå klassas som "vit". Jag betraktar honom som lägre stående rent genetiskt än merparten araber och andra. Ras har egentligen ingen betydelse.

Själv är jag vit men betraktar flertalet japaner som högre stående än de flesta vita.

Jag förstår inte varför folk beskyller mig för att vara rasist bara för att jag yttrar rasistiska åsikter och ibland benämner mig själv som rasist. I grund och botten är jag ju inte rasist. Rasism är bara ett effektivt medel för att provocera och störa ordningen i samhället. Jag tror inte på rasistiska ideal eftersom jag träffat på alltför mycket skräp bland vita och alltför många högtstående individer av mörkare ras.

30 april 2010, 23:02
Avslutat konto
Inlägg Re: Jag är inte rasist
Jag tror överhuvudtaget inte på ett ordnat samhälle. T.o.m det fascistiska imperiet, med mig själv som hantlangare av medelhög rang utan riktigt inflytande, hade bara varit en skådeplats för mig att leka Mengele. Min lojalitet hade enbart bottnat i mina egna drifter och det förakt jag generellt känner för samhällen där människor tillåts att utvecklas individuellt. Jag hade tjänat enbart för att få möjligheten att behandla människor som skräp. Tortera, lemlästa och sen skratta åt det.

Jag hade gjort det oundvikliga skitjobbet i en fasciststat och levt genom min oumbärlighet. Som en lägervakt som tog hand om avrättningarna den ideologiska eliten inte ville tänka på.

En undermänniska kan ha vilken hudfärg som helst. Jag dömer i grund och botten inte människor efter ras eller ens kultur, utan efter det min undermänniskoradar säger mig. Alltså, jag är egentligen inte rasist. Att kalla sig rasist och uttrycka sig rasistiskt är bara en praktisk grej jag använder mig av för att skymfa det fria samhället. Mitt enda mål med det är att sprida kaos och missämja. Att skada. Att gömma sig bakom låtsaspropaganda som "jag vill göra samhället bättre" är bara en ursäkt. Det jag egentligen vill är att skapa oreda.

30 april 2010, 23:12
F.d. exec
NE.se: rasism, åskådning som är baserad på föreställningar om att vissa raser är överlägsna andra

Jag tycker att det är konstigt att säga att du inte är rasist. Jag är rasist och tror att den "tyska rasen" är överlägsen den "aboriginska rasen", i huvudsak baserat på vad respektive folkgrupper levererat i form av civilisation och teknologi under århundradena. Därmed inte sagt att varje tysk är överlägsen varje aboriginier, att påstå det är väl snarare inskränkt och lite efterblivet än rasistiskt.

1 maj 2010, 15:54
Medlem
Jag tror nog att tråden borde byta namn till "jag är rasist". För det är ni ju båda utan tvekan.

1 maj 2010, 16:00
Medlem
Om jag ser en gråtande neger i TV rutan så känner jag inte medlidande. Men det råder ingen brist på gråtande negrer i TV-rutor, snarare så är det ett överflöd eftersom de vill ha in pengar till olika organisationer. Gråtande svenskar får man bara se i program som "big brother", "vem vill bli miljonär" och "försvunngen" eller vad det heter där de letar upp folks riktiga föräldrar oftast i något annat land där de inte pratar svenska. Därför är jag inte rasist för att jag inte känner medlidande för negrer i TV-rutan. Om jag ser två stycken människor som är nära att t.ex drunkna, en neger och en vit, kommer jag instinktivt att försöka rädda negern eftersom det är större risk att inte han kan simma och den vita kommer ändå någon annan att hjälpa. Fast det beror ju på om jag känner igen den vite, om det ser ut som att det kan vara någon jag känner kommer jag givetvis hjälpa honom först. Känner inte många negrer faktiskt, kommer ihåg när var liten och det nästan blev tidningsrubriker så fort en neger visade sig. Så är det ju inte riktigt nu.

1 maj 2010, 16:23
Avslutat konto
Jag tror att en individ av t.ex arabisk ras kan vara överlägsen t.ex den vita svensk-panamanska individ jag tog som exempel. Jag tror alltså att det finns personer inom generellt sett "lägre stående" raser som är högre stående än många vita.

1 maj 2010, 17:13
Medlem
Timeless skrev:
Om jag ser en gråtande neger i TV rutan så känner jag inte medlidande. Men det råder ingen brist på gråtande negrer i TV-rutor, snarare så är det ett överflöd eftersom de vill ha in pengar till olika organisationer. Gråtande svenskar får man bara se i program som "big brother", "vem vill bli miljonär" och "försvunngen" eller vad det heter där de letar upp folks riktiga föräldrar oftast i något annat land där de inte pratar svenska. Därför är jag inte rasist för att jag inte känner medlidande för negrer i TV-rutan. Om jag ser två stycken människor som är nära att t.ex drunkna, en neger och en vit, kommer jag instinktivt att försöka rädda negern eftersom det är större risk att inte han kan simma och den vita kommer ändå någon annan att hjälpa. Fast det beror ju på om jag känner igen den vite, om det ser ut som att det kan vara någon jag känner kommer jag givetvis hjälpa honom först. Känner inte många negrer faktiskt, kommer ihåg när var liten och det nästan blev tidningsrubriker så fort en neger visade sig. Så är det ju inte riktigt nu.

Hahaha förlåt men :D !!!

1 maj 2010, 18:59
Medlem
Återigen, det går troll i begreppen "rasism" och "främlingsfientlighet" i dagens Sverige.
Att överhuvudtraget vara kritisk till dagens svenska invandringspolitik även i ytterst modesta ordalag, gör att man per defintion får stämpeln "rasist" i pannan, det gör att dessa ord är så urvattnade att de snart förlorat sin mening.

4 maj 2010, 01:59
Moderator
Orion skrev:
kritisk till dagens svenska invandringspolitik

Du vet inte ett förbannat skit om vad vi som inte är främlingsrädda eller rasister tycker om dagens svenska invandringspolitik. Du hade kunnat veta något, för en del av oss på den verklighetsintresserade sidan kom med kritiska synpunkter på den. Liksom för övrigt med vederläggningar av era komiska påståenden att invandringen skulle vara "fri" och annat liknande.

Men allt sådant ignorerade ni. Verkligheten passade inte era syften, vi var inte kritiska på ert sätt.

Inte för att jag har lust att på minsta villkors vis få den kritik jag kan ha mot "Dagens Svenska Invandringspolitik" sammankopplad med den ni har, men bara som en kommentar när du nu själv gav ett exempel på ert nyspråk.

4 maj 2010, 02:25
Medlem
Zombie skrev:
Orion skrev:
kritisk till dagens svenska invandringspolitik

Du vet inte ett förbannat skit om vad vi som inte är främlingsrädda eller rasister tycker om dagens svenska invandringspolitik. Du hade kunnat veta något, för en del av oss på den verklighetsintresserade sidan kom med kritiska synpunkter på den. Liksom för övrigt med vederläggningar av era komiska påståenden att invandringen skulle vara "fri" och annat liknande.

Men Zombie, det tycks vara en omöjlighet att vara kritisk mot migrationspolitiken och dess konsekvenser utan att autostämplas just som rasist och främslingsfientlig..att vara politisk korrekt invandringskritiker blir därför en politisk paradox.

4 maj 2010, 02:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 185 inlägg ]  Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.