Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Yin-yoga! :09: Man anstränger sig inte utan slappnar av medan man tänjer på olika sätt. Slipper svettas. Somnar nästan. Me likes.


17 januari 2016, 17:02
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Bra! Det låter skönt.

Jag var på gymmet med ena dottern och sambon idag, men det var så mycket folk så det var svårt att få något gjort. Vi körde på så gott vi kunde.


17 januari 2016, 22:41
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Har tränat tre dagar i rad och imorgon ska jag jobba och dansa och sedan sova och jobba och sova och jobba och kanske tom. träna på kvällen...
Det är planen.


26 februari 2016, 01:09
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det blev precis så!
Till och med kvällsträningen igår.

Duktigt av mig.


29 februari 2016, 22:18
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag tränar lite slöare nu, efter en intensiv period. Men det ser lovande ut. Har bara råkat göra illa ryggen på något mystiskt sätt men det ska inte hindra mig förrän de tvingar ner mig i en rullstol. Och det hinner nog läka innan it all comes to that.


6 juni 2016, 23:35
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ryggen bättre. Och superträning pågår.


19 juni 2016, 18:35
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
OMG träningsvärk!
:o


20 juni 2016, 19:48
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Själv är jag rätt glad över att jag fyller ut min hud igen. Jag är nog inte riktigt byggd för att vara smal. Och så himla opraktiskt det är när man inte flyter av sig själv! Skönt att ha fått tillbaka flötena, så att säga.


4 juli 2016, 01:55
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Fläsket har fantastisk flytförmåga, det stämmer.
Jag flyter mindre bra i sommar.
Träningen fortsätter!


5 juli 2016, 23:15
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
FLÄSKET förresten?!
Hullet. Låter sensuellare.

I vår ålder :19: är hull en nödvändighet. Det är vackrast så.
Jag försöker dock bli av med hullet över magen men det sitter som berget. Fläskberget. Midjan finns där men i profil är det mindre smickrande. Å andra sidan tror jag att jag drabbats av förvrängd självbild igen, rent visuellt alltså. Har lite träningsnoja igen, som i tonåren. Måste hela tiden flåsa runt, gymma och springa och ha mig. Och ändå blir jag inte helt nöjd.

Men min kropp tackar mig antagligen, för den älskar att röra på sig. Det är det bästa den vet.


9 juli 2016, 11:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron