Ny tråd Svara på tråd  [ 1197 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 120  Nästa
Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Isen är på väg att börja smälta.


28 maj 2014, 23:50
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag börjat kolla på det här projektet igen. Den slutliga flykten innehåller några element som måste fixas precis i slutet och dessutom är jag lite less på den biten just nu, så jag tänkte fixa en del andra, enklare grejer först, som till exempel övriga vakter plus matpaket, låsta dörrar (vilka ska kräva nyckel och vilka ska vara dyrkbara?), övrig personal, loot etc...


4 juni 2014, 12:53
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag placerat ut flera vakter och fixat patrullrutter. Nu har jag bara två vakter kvar av de vakna och sedan ska jag lägga in sovande kopior av varje vakt. Det blir alltså 18 + 18 vakter som arbetar i skift.


5 juni 2014, 00:05
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag placerat ut de resterande vakterna - inklusive de sovande - och gett varje utposterad vakt ett matpaket samt byggt 3 extra entry points (fast jag kanske tar bort en av dem, eftersom den inte känns helt klockren). Imorgon är det dags för övrig personal (2 tvätterskor, 1 snickare, 1 trädgårdsmästare, 1 "begravningsentreprenör", 1-2 servitriser/städerskor, 1 doktor, 1 sköterska och 1 direktör).


6 juni 2014, 01:06
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
All personal är nu på plats - inklusive direktören själv, som just denna natt övernattar på ön. De flesta av dem sover förutom hälften av vakterna och kökspersonalen, som är i full färd med att förbereda nästa vid bord serverade mål mat. Den icke helt klockrena, extra ingången har tagits bort.


8 juni 2014, 02:02
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Idag har jag fixat en hel del smågrejer här och där och förkastat andra.


8 juni 2014, 17:52
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Intressant vinkel på självtvivlet:
Bild
Read more at http://www.explosm.net/comics/3433/#fR2wh3WhVqgkVw8A.99


8 juni 2014, 19:15
Moderator
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Hm, det skulle ju kunna vara en anledning att släppa ifrån sig saker tidigare... Så att man åtminstone för ett ögonblick kan känna sig nöjd, innan man blivit för bra för att kunna uppskatta det... Eller nå't...


8 juni 2014, 23:08
Medlem
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Ja, eller åtminstone visa det man jobbar med för en begränsad grupp av ((pre-)alfa-)testare.


9 juni 2014, 00:44
Moderator
Inlägg Re: Bajs, brunnar och bibliotek (samt en och annan munk)!
Fast de blir ju inte bättre på just det som du utvecklar...? Så de uppskattar det säkert ändå. Bara du överhuvudtaget släpper det ifrån dig, förstås. :04:


9 juni 2014, 00:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 1197 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 120  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron