Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
:)


21 februari 2015, 21:18
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag har bytt gym, tränat där en gång och blivit sedermera sjuk.
Men deffen till Beach 2015 är igång... :?


19 mars 2015, 01:37
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
För en vecka sedan slog jag på stort med bode pilates och yoga direkt efter varandra. Aj aj aj vad jag fick träningsvärk! Den satt i hela helgen, eller om den övergick till snedbelastningsvärk pga att jag var för stel för att stå rätt på Fotografiska (jag blir alltid mörbultad av utställningar av någon underlig anledning; att stå är inte riktigt min grej). Jag fixade iaf att dansa folkdans i helgen (inget jag är bra på, men det kan vara kul ändå), vilket är mer kondiskrävamde än vad man kan tro. Igår blev det ett rejält pass kundaliniyoga vilket var alldeles underbart.


19 mars 2015, 09:56
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Sedan senast har det blivit 2-3 timmars promenad varje dag.


23 mars 2015, 21:34
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Yes, yes, yes - jag är igång!
Träningsvärk från dag 1.


30 mars 2015, 01:58
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Träningen fortskrider. 200kg i...benpress eller vad maskinen nu heter. Utan stånk stön och grimaser.


31 maj 2015, 22:46
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag känner mig äntligen tillräckligt frisk för att kunna träna sedan den här omgången av födoämnesintoleranser satte igång. Idag blev det zumba och en skogspromenad. Imorgon och i övermorgon skall jag prova två sorters yoga gratis på ett ställe nära jobbet, prova-på-pass. Det är lågintensiv träning som gäller för mig, för jag reagerar med överkänslighet mot de histaminer som bildas i kroppen vid ansträngning.


15 november 2015, 22:39
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Idag lyckades jag komma iväg till gymmet. Det var välbehövligt.


26 november 2015, 23:43
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Nu har jag inte orkat träna på ett tag igen. Mörkret. Men en kärlek drog mig ut på skogspromenad i helgen, medan det var ljust.


23 december 2015, 21:31
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Nytt år, nya mål.
Jag behöver ta tag i min träning och jag behöver bli frisk från den här förbannade influensan eller förkylningen som jag haft nu i över en månad.

Målet är att tajta till kroppen, bumpa rumpa och få till en schysst kroppsegen korsett, slimma till lite här och där. Och så måste jag bli lite rörligare i min vardag, inte få datagamnacke.
Just do it!


3 januari 2016, 01:54
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron