Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Författare |
Meddelande |
nallen
Medlem
|
Re: Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Det var liksom precis det jag ville ta reda på, hur Zombie och andra ser på just det.
|
6 februari 2010, 20:08 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Nonsens och åter nonsens. Det är vad du har att bjuda. Men det är nu inget nytt. Det blir inte bättre hur många gånger du försöker påstå dig om att använda dig av vetenskapliga metoder. De blir inte ett dugg mer vetenskapliga för det.
|
6 februari 2010, 20:09 |
|
|
rdos
Medlem
|
|
6 februari 2010, 20:12 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Men det var inget skämt. Oavsett vilka grupper man tittar på så finns det avarter. Det är ingen som på allvar bygger sig en uppfattning om aspergare baserat på vad ett par skriver i ett forum. Det är låtsaspåsigförståare som sprider dynga. En dynga de idag får av tanter o annat lössläppt folk. Och när dessa självutnämda "proffs" får utrymme i press, då kan gruppen som helhet bli skadad.
|
6 februari 2010, 20:13 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Här hänger inte jag med. Definitionen på troll http://sv.wikipedia.org/wiki/Internet_troll passar igentligen bättre in på dig josef.
|
6 februari 2010, 20:18 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Träffa rätt? Har du inte upptäckt din alldeles egna trolltråd ännu? Där har du fått en fin bild att klistra in i andra trådar när du fått troll- eller stalkervittring, vilket du ju är helt fenomenal på, måste jag erkänna. Jag har ingen anledning att för dig berätta om mina kärleksrelationer eller om mina barn. Du bevisar bara än en gång att du är ett rent spektakel.
|
6 februari 2010, 20:19 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Du för din del tycks fortsätta bräka som den värsta fårskalle. Är det en ren tillfällighet?
|
6 februari 2010, 20:23 |
|
|
rdos
Medlem
|
Medan Asmix jollrade om trollande och andra oväsentligheter så skrev rdos ett inlägg om "medfödd social gramatik" och postade en referens till Marc Segars "survival guide" till ett professionellt forum.
|
6 februari 2010, 20:25 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Visst är det många som sprider dynga. Jag håller med om att det alltid går att diskutera vilken dynga som är värst. Jag är emellertid inte alls så säker som du tycks vara att den dynga som sprids på detta forum är så ofarlig. Läckage härifrån kan nog sprida en rätt oangenäm odör. Vi lever i tider med nya kanaler för hur folk bildar sig sina uppfattningar. Jag vill alltså varna för en för lössläppt attityd. Det kan straffa sig i längden. Sedan kan jag hålla med om att det är svåra avväganden för dem som har att ta ställning till hur fritt fram det ska vara att sprida dynga internt - dynga som alltså riskerar att hamna på avvägar.
|
6 februari 2010, 20:31 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Den informationen var väl inte mycket mer värd än att jag mellan varven var på toa och sket!
|
6 februari 2010, 20:34 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|