Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag hoppas på att komma iväg imorgon.
Har inte hållit antalet träningspass men dock kört stenhårt de pass jag kommit iväg på.


28 oktober 2014, 02:59
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
CodeRedAlert skrev:
Jag hoppas på att komma iväg imorgon.
And I did!


29 oktober 2014, 19:56
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det är bra. Själv ligger jag lågt just nu, har lite småont i halsen, men jag dansade mig genomsvettig i lördags.


29 oktober 2014, 20:15
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ihärdig dans räknas!

Tränade ikväll.
Fick blodsockerfall från helvetet men annars gick det väl bra. Får äta mer inför nästa pass.


7 november 2014, 02:22
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Pilates i onsdags. Den superpeppande snälla tränaren är tillbaka. Yey! Hon borde ha särskilda ta-hand-om-dig-pass för sörjande. Det kändes som att jag var väldigt snäll mot min kropp.

Core och zumba på söndag är inbokat. Skall komma in i en rytm igen har jag tänkt.


7 november 2014, 12:17
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Var och sprang på ett löpband, det la av efter 40 minuter. Hade tänkt springa 60 minuter men det fick räcka med 40.


7 november 2014, 21:08
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Sprang också på bandet ikväll och gjorde diverse andra övningar. Har börjat få blodsockerfall eller liknande nu när jag tränar. Undrar vad det beror på?


20 november 2014, 02:13
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Pilates och medicinsk yoga igår. Det var skönt.

Hm, efter att en period ha tränat ovanligt intensivt och sedan haft en svacka tycks jag nu ha blivit större än vad jag var innan träningen... Muskler med fett ovanpå?! Det hade jag inte riktigt tagit med i beräkningen. Men jag gillar att rumpan fortfarande sitter högre upp.


21 november 2014, 22:25
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Incognita skrev:
Pilates och medicinsk yoga igår. Det var skönt.

Hm, efter att en period ha tränat ovanligt intensivt och sedan haft en svacka tycks jag nu ha blivit större än vad jag var innan träningen... Muskler med fett ovanpå?! Det hade jag inte riktigt tagit med i beräkningen. Men jag gillar att rumpan fortfarande sitter högre upp.


Intressant! Tycker mig notera en liknande kroppslig förändring till följd av mitt nya tunga StrongLiftsstyrketräningsprogram som jag följer.


22 november 2014, 05:38
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Mm, man får väl försöka underhålla de där musklerna så att de inte omvandlas till fett... samt hålla sig lite rörlig så att man bränner det överflödiga. Idag blev det iaf både core och zumba, så nu är jag lite back on track. Jädrar vad jag svängde på fläsket! Blev så där kräftröd i fejan. Jag tror bestämt att en hel del slaggprodukter kom ut i systemet, för jag känner mig lite lätt förgiftad nu, men det skall ut. Så det så.


23 november 2014, 17:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron