Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Idag har jag har varit mörkerman igen. När jag var ute i mörkaste skogen och letade efter en kontroll tänkte jag att "nu är det kanske lite väl mörkt för det här!?", men jag gav icke tappt och hittade kontrollen till slut. På väg hem fick jag tillfälle att upprepa min tanke efter att ha varit väldigt nära att krocka med en vägbom som dessutom var placerad nedanför en lång backe, så jag kom i full fart och såg plötsligt något som blänkte till någon meter framför mig och tänkte att "nu är min sista stund kommen; undrar hur det kommer kännas att krocka", men som en oljad ål ur feskargubbens nävar svängde jag lika snabbt som instinktivt och såg bommen rusa förbi medan jag rullade ut i mörkret. Marken vid sidan av vägen var som tur var plan (inte för att jag såg något av den, men den verkade vara plan) och några lågt sittande grenar kände jag inte av, så det var bara att rulla på och svänga tillbaka upp på vägen igen.

I närheten av en av kontrollerna lullade det omkring en massa knepigt folk som tycktes ha rökt både det ena och det andra och jag kände inte för att stanna där, så jag skippade just den kontrollen till senare och cyklade vidare.


30 juli 2014, 02:55
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Dagen innan pågick det helt andra saker i närheten av en annan kontroll. Det lät som någon form av akrobatik, men det var svårt att avgöra vilken sorts akrobatik det handlade om enbart utifrån det jag hörde.


30 juli 2014, 03:29
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Äsch de bara vuxenmyste. :04:

Ikväll blev det en ordentlig löprunda varvad med diverse andra övningar.


30 juli 2014, 23:40
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
I så fall var åt det sadomasochistiska hållet (med vissa inslag av gladsex). :04:

Jag var ute ikväll igen. Jag missade 2 av 5 kontroller, men skyller på mörkret. :04:

Hittaut.nu-sajten verkar vara inlämnad på underhåll.


31 juli 2014, 01:02
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Borde definitivt komma igång med yoga och pilates regelbundet igen, pronto. Aj aj, ont!


31 juli 2014, 16:35
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ikväll blev det HIT träning och...orkar inte upprepa. Skrev det väsentliga på andra forumet redan.

Formen börjar bli stunsig.


1 augusti 2014, 00:30
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ikväll tog jag 100 procent av de kontroller jag valde att ta idag (det vill säga 1 stycke kontroll). Jag traskade runt en stund inom ett väldigt litet område innan jag hittade den.


1 augusti 2014, 00:54
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Även ikväll tog jag 100 procent av de kontroller jag valde att ta idag (det vill säga 0 stycken kontroller). Jag cyklade runt en stund inom ett ganska stort område innan jag inte hittade dem.


2 augusti 2014, 00:12
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
:lol:


2 augusti 2014, 12:31
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Instämmer med föregående... skrattare.

Idag har jag träningsvärk i magen, rumpan, låren och vaderna efter att ha dansat mig igenom hela prideparaden (ett sätt att orka med alla intryck och bli hög på dem snarare än invaderad och överbelastad). Om någon av er såg paraden och i den noterade en frenetiskt höftrullande svettig polyblondin med skumpande kurvor och högröda kinder på raka armar bära ett plakat med texten "Amo, ergo sum" så var det jag.


3 augusti 2014, 13:01
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.