Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
...och en något elakare form än vanligt, men det går väl troligen över om några dagar.


14 juli 2014, 13:30
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Hoppas du mår bra nu, Schueberird.


15 juli 2014, 21:35
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Kroppen mår inte helt bra än, men psyket mår bra. Febern är på väg ner, men jag blir väl tvungen att vänta några dagar till innan jag sätter igång med träningen igen.


16 juli 2014, 00:41
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Jag invigde mina träningstights igår kväll och de visade sig att vara en mycket effektiv och träningstvingande art av byxor: Om man inte tar i så man svettas rejält så ramlar de ner. Gliiiiiiiider ner. Men så fort svetten bryter fram så sitter de kvar som en andra hud. Tills man åter svalnat av då de börjar glida neråt igen.

Mycket fiffigt.

Det var hur som helst helt underbart att springa runt en sjö och köra lite utfall och burpees och annat. Hade jag inte varit så erbarmligt trött ikväll så hade jag tagit en tur till.


23 juli 2014, 22:04
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
CodeRedAlert skrev:
Jag invigde mina träningstights igår kväll och de visade sig att vara en mycket effektiv och träningstvingande art av byxor: Om man inte tar i så man svettas rejält så ramlar de ner. Gliiiiiiiider ner. Men så fort svetten bryter fram så sitter de kvar som en andra hud. Tills man åter svalnat av då de börjar glida neråt igen.


:lol:


24 juli 2014, 03:51
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
:15:

Det är brallor det.

Gjorde en ny runda igår och såg till att bli svettig i förebyggande syfte så fort det bara gick.


26 juli 2014, 00:04
Moderator
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Hur någon kan undgå att bli svettig som springer i den här värmeböljan övergår mitt förstånd. Sådana mutanter ( :04: ) ingår nog helt enkelt inte i byxtillverkarens målgrupp då de pga sitt ringa antal inte är tillräckligt köpstarka som grupp.


26 juli 2014, 00:10
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Fast sent på kvällen är det rätt så svalt. Igår kom vi hem tio över tolv på natten från den där rundan (jag släpade med sambon också fast han hade brallor som satt uppe utan svett så han behövde inte springa).
Under dagen skulle jag inte orka springa som det är nu! Fast jag har sett folk som faktiskt gör det. Men det kanske ingår i någon sorts självskadebeteende? :04:


26 juli 2014, 00:35
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
CodeRedAlert skrev:
Fast sent på kvällen är det rätt så svalt. Igår kom vi hem tio över tolv på natten från den där rundan (jag släpade med sambon också fast han hade brallor som satt uppe utan svett så han behövde inte springa).
Under dagen skulle jag inte orka springa som det är nu! Fast jag har sett folk som faktiskt gör det. Men det kanske ingår i någon sorts självskadebeteende? :04:

Vad du är duktig som är ute och springer.
Jag var i alla fall på badet med sonen och vi simmade massor , han har blivit så duktig på att simma och han var så stolt efteråt!


26 juli 2014, 08:32
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Idag (eller snarare igårkväll) tog jag en paus i kodandet och tog en kvällscykling (26½ km) via två kontroller medan mörkret lade sig.


29 juli 2014, 04:41
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron