Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 88  Nästa
Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Men ååååh - finns det ingen smiley som slår sig själv i pannan och ser frustrerad ut?

Mesbiten tillhör rasisttrådsinlägget om killarnas uppenbara underläge när det gäller att bygga upp sin fysik.

Tjockskämtet var ...snazzzzzzzzzzzzzzzz

Vi glömmer den. Den var inte rolig faktiskt, jag skulle bara testa er. :)


19 maj 2010, 22:49
F.d. exec
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Det var långsökt.


20 maj 2010, 08:16
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Nytt pass idag. Känns som att jag har flyt på träningen nu och det känns bara bra att komma dit och ge järnet.


20 maj 2010, 21:08
F.d. exec
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
2010-05-21
Idag så gick jag 7,0 km på löpbandet under 60 minuter på Friskis & Svettis Ringen.

Jag börjar bli hyfsat van vid nakenheten i omklädningsrummet och gör ingen ansats att använda handduken för att skyla mig. Trots att min penis går från liten till minimal när jag tränar -- jag har märkt att den sugs in i kroppen som på en hund eller häst efter en period av fysisk aktivitet. Och trots att min mage (särskilt när jag sitter ner) hänger ut "like a polyethylene bag of chicken fat" som Earl Nightingale så osmickrande uttrycker det i avsnitt 17 av "Direct Line".

Det roar mig väldigt mycket när jag ser andra killar i omklädningsrummet mer eller mindre diskret försöker dölja sina könsorgan i anslutning till omklädning och duschning. De drar verkligen blickarna till sig med sina tafatta försök att skyla sig på ett "avslappnat" sätt. Det gör att till och med jag blir lite nyfiken; har de just genomgått en könsoperation som väntar på att läka till? har de "studs"-piercingar i penis? eller en sådan där hemsk ring genom ollonet?


21 maj 2010, 12:33
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Kom precis hem efter ett morgonpass på gymmet och badhuset.

Det vanliga, 47 min cross, styrke, frukost, simma.

Har börjat masa mig iväg såhär på morgonen eftersom dom har frukost på gymmet vilket är trevligt. Gott att sätta sig och äta efter ett tungt pass.

Känner mig lite småsliten efter tunga pass tre dagar i rad nu. Blir nog vilodag i morgon....kanske....




Köpte några öl på systemet på vägen hem ;) Får se vad som händer ikväll....


21 maj 2010, 12:48
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Promenad med jogging i förrgår, långpromenad och jogging igår och gym idag.


22 maj 2010, 18:28
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Ägnade mig åt seriöst dansande i några timmar inatt.


23 maj 2010, 19:25
F.d. exec
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
2010-05-23
Jag har på egen hand lastat min 200 kg-ponny på släpvagnen och spänt fast henne ordentligt med 1 användbar arm, det tog cirka 45 minuter och var obscent smärtsamt. Sedan lastade jag av henne i Stockholm under ca. 20-25 minuter, men det var aningen mindre plågsamt.


23 maj 2010, 20:56
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Du tar väl en paus från träningen nu, exec?
Hoppas att du inte har alltför ont. :(

Jag måste komma igång igen, försöker komma iväg till gymet om någon timme och köra halvhårt.


26 maj 2010, 10:40
Medlem
Inlägg Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
Träning idag igen efter en katastofhelg och ingen träning sen i fredags.

Blev pizza och chips i helgen och det funkar inte för mig längre. Måste sluta falla för frestelser på helgerna och istället fokusera på träningen.

Går inte att träna på vardagarna och stoppa i sig massa kcal på helgen...


26 maj 2010, 18:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 880 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 88  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron