Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Författare |
Meddelande |
Zombie
Moderator
|
Re: Varför bedöms vissa hårdare än andra på AF?
Och du har just bekräftat för vilken "NT" som sätter tro till vad du skriver och som fäster vikt vid sådant som "människovärde", att aspergare är psykopater utan empati som det är viktigt att hålla kort.
Senast redigerad av Zombie 6 februari 2010, 20:01, redigerad totalt 2 gånger.
|
6 februari 2010, 19:58 |
|
|
rdos
Medlem
|
Ni kan väl som alternativ identifiera er som de ni är, dvs NTs? Faktiskt inte. Jag vet vad som är kopplat till neurodiversitet och vad som inte är det. Minns att jag testat snart 2000 olika drag i Aspie-quiz. Dina spekulationer ger jag inget för i det sammanhanget. De är faktiskt inget värda. Inte alls. Se ovan. Till skillnad ifrån dig så bygger min uppfattning inte på de drag jag själv har, eller som jag helst vill tillskriva kollektivet utifrån vad som passar mig själv, utan på vetenskaplig metod.
|
6 februari 2010, 19:59 |
|
|
Ufo
Medlem
|
Men snälla, det där tror du väl inte på själv. Det är Hasse Aro och aftonbladet som undervisar samhället. Ingen annan.
|
6 februari 2010, 20:00 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Senast redigerad av Josef3 6 februari 2010, 20:02, redigerad totalt 1 gång.
|
6 februari 2010, 20:00 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Nu har oraklet talat ännu en gång. Alla utbrister i lovsång för en sådan stor begåvning som har kontakt med de gudomliga energierna som möjliggör fjärrskådning och inblick i alla andras innersta såväl som yttre förehavanden. Är det så du vill ha det Josef3? Du är bara en löjlig skit. Det allra mesta du får ur dig i sådana här situationer talar sitt tydliga språk, och sänker dig bara längre ner i den bruna gyttjan.
|
6 februari 2010, 20:01 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
|
6 februari 2010, 20:02 |
|
|
rdos
Medlem
|
Aspergare kan inte vara psykopater. Det är en omöjlighet. Psykopati är en extremvariant av NT. Så om du händelsevis känner till någon psykopatisk aspergare, så säg åt honom/henne att h*n inte är en Aspie, utan en extrem NT.
|
6 februari 2010, 20:03 |
|
|
Asmix
Medlem
|
Skämta går an. Någonstans ifrån hämtas dock skämten.
|
6 februari 2010, 20:04 |
|
|
Josef3
Avslutat konto
|
Jag tror jag träffade ganska rätt. Du är ett troll och din ovilja att dela med dig av erfarenheter och konkreta exempel bekräftar bara det.
Skaffa en flickvän istället ditt missfoster. Nej förslåt, jag glömde, du är ju inte evolutionärt kapabel till att attrahera andra sexuellt. Du är för ful.
|
6 februari 2010, 20:05 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
Fåntratt. Jag tror jag träffade ganska rätt.
|
6 februari 2010, 20:06 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|