Men jag tror faktiskt inte det handlar om "de känsliga", utan mer om de som aldrig säger ifrån/provocerar/bråkar och de som gör det.
Dessutom tror jag faktiskt inte att det är ett mått på hur dåligt man mår eller hur känslig man är att " skrika , skriva inlägg efter inlägg om hur hemskt allt är osv"
Jag själv blir faktiskt arg, bråkig och provokativ när jag mår dåligt.
När jag skrev att jag inte trodde på den idén förut så gjorde jag det med hänvisning till att jag var skör, men ingalunda behandlades som inneklicken som aldrig ifrågasätter osv utan som en av de bråkiga. Ok, jag kanske verkar bråkig mellan varven och är skör mellan varven, men jag är nog i botten rätt stark och grundpositiv vilket gör att jag sällen är långsint eller bråkig nån längre stund.
Om det inte handlar att jag anser att någon/några faktiskt blir orättvist och fult behandlade och när det gäller forum så handlar det faktiskt mest om de flata moddarna som är icke självtänkande utan robotar som gör det Liebert säger. Och jag tror att jag behövde bli riktigt irriterad på dem och i synnerhet Titti för att faktiskt inse att forum inte är till för oss egentligem utan nåt Liebert håller på med på vägen mot något framtida mål.