Ny tråd Svara på tråd  [ 92 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa
Varför så få aktiva medlemmar? 

Vad får dig att inte vilja vara aktiv på det här forumet?
Det händer ju så lite här. 37%  37%  [ 10 ]
Det verkar vara en klubb för inbördes beundran, känner mig inte välkommen. 11%  11%  [ 3 ]
Alla andra verkar ju redan känna varandra. 7%  7%  [ 2 ]
Jag gillar inte jargongen. 11%  11%  [ 3 ]
Folk skriver inte (eller för sällan) om något som intresserar mig. 15%  15%  [ 4 ]
Det här med forum är nog inte min grej. 4%  4%  [ 1 ]
Jag är nog inte tillräckligt nördig. 4%  4%  [ 1 ]
Jag vågar inte ta plats, är rädd att märkas för mycket. 0%  0%  [ 0 ]
Forumet har dåligt rykte - bäst att akta sig! 7%  7%  [ 2 ]
Jag förstår inte vilka regler som gäller. 4%  4%  [ 1 ]
Antal röster : 27

Varför så få aktiva medlemmar? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Varför så få aktiva medlemmar?
Jag funderar på om det är dags att byta; det är kanske ingen som äter smörgåsbord nu för tiden - och allra minst sjunger om det. :04:

31 augusti 2012, 09:15
Medlem
10st online men knappt någon som skriver - konflikter lockar verkligen. Lite som när folk stannar till för att glo på en olycksplats när bilar krockat och folk ligger döende vid vägkanterna.

8 maj 2013, 15:36
Medlem
Gillar jämförelsen :mrgreen:

7 juni 2013, 20:29
Medlem
Nu tycks det vara semester för nu är forumet helt dött.

5 juli 2013, 23:06
Avslutat konto
Vi är sannerligen för få. Alltför många faller in i hillbillybetéende med alltför stora frisyrer och hängslebyxor i beige polyester. Vi behöver fler riktiga karlar som kan hantera detta tillhåll på ett korrekt sätt. Ni kärringar kan för övrigt gå och häcka på det lokala fiket istället för att hänga här och smutsa ner. Fittstim säger jag, vad säger du?

26 augusti 2013, 11:30
Avslutat konto
KrögarSäl skrev:
Vi är sannerligen för få. Alltför många faller in i hillbillybetéende med alltför stora frisyrer och hängslebyxor i beige polyester. Vi behöver fler riktiga karlar som kan hantera detta tillhåll på ett korrekt sätt. Ni kärringar kan för övrigt gå och häcka på det lokala fiket istället för att hänga här och smutsa ner. Fittstim säger jag, vad säger du?

Jag säger: besudlande. Du besudlar det här forumet och lyckas inte ens vara särskilt rolig på kuppen. Sluta skylta med din tragiskhet, skaffa ett liv och sluta förstöra för oss som egentligen har annat att göra och modererar forumet på fritiden.

26 augusti 2013, 11:32
Medlem
Jag har varit frånvarande pga "LOS GRAVIDOS", som jag brukar skrika högt, när vi handlar i mataffären. Vi har fullt upp, helt enkelt. Vi fixar med en massa grejer.

27 augusti 2013, 09:21
Medlem
Sheyen skrev:
"LOS GRAVIDOS"

Det handlar alltså om två (eller flera) pseudospanska män som båda (/alla) är gravida... :10: En intressant konstellation, må jag säga; mycket i tiden, typ genderpolitiskt korrekt. ;)

27 augusti 2013, 15:24
Medlem
Schueberird skrev:
Sheyen skrev:
"LOS GRAVIDOS"

Det handlar alltså om två (eller flera) pseudospanska män som båda (/alla) är gravida... :10: En intressant konstellation, må jag säga; mycket i tiden, typ genderpolitiskt korrekt. ;)

Pseudospanska; ja.
Män; nej.

Sluta bajsa på mina kalas, din kalasbajsare! :03:

27 augusti 2013, 15:35
Medlem
När får vi se bilder på Fenrens gravidmage? ;) :mrgreen:

27 augusti 2013, 15:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 92 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.