Re: Träningsdagboken och annat hälsobefrämjande
japp, här kör vi hardcore!
ibland önskar jag att jag hade TVÅ kedjetäcken (har redan det tyngsta på 10,2 kg eller vad det nu är) för jag skulle vilja ha ännu mer tryck och tyngd, men åas är det redan ett jäkla omak att bädda om och flytta på det enda jag har.
lustigt nog gör det mig lugnare med den kombon när jag är helt överstimulerad och i övrigt inte klarar av att ens bli petad på (och absolut inte kramad eller nåt sånt, ingen kroppskontakt öht), men det är nog mkt att det gör att jag känner mig trygg och verklig. ljud och ljus däremot måste bara bort så ja, en jävla massa attiraljer blir det.
märkligt att jag på sätt och vis faktiskt stänger av hela omvärlden, och först
då kan bli av med starka overklighetskänslor.
det är iofs inte alltid jag blir överbelastad på det sättet att jag känner mig overklig heller, ibland är det mer som att verkligheten blir alldeles för påtaglig och jag inte kan skärma av ett dugg. men det funkar vid bägge tillstånd faktiskt.
kan inte med värme heller, så nu på sommaren får jag kombinera hela kalaset med att ha fötter och underben utanför täcket och en bordsfläkt på högsta riktad mot fotsulorna. alltså, fan vilka avancerade grejer man måste hitta på bara för att slippa hamna i total blåskärm ibland, haha.