Re: Med anledning av en nystartad tråd på aspergerforum
För att förtydliga:
Jag kan också förstå behovet av att skriva av sig om man anser sig orättvist behandlad, säskilt om man verkligen
har blivit det.
Men anser ni er verkligen vara offer allihopa? Som råkat ut för moderatorernas godtycke utan att ni gjort
något alls för att förtjäna det?
-
Ford verkade i alla fall veta vad han gjorde när han tillät sig tappa humöret på sin meningsmotståndare.
-
Timeless säger själv att det bara var en tidsfråga (och har sannerligen uppträtt högst varierat på forumet, med omväxlande briljanta och empatiska inlägg och omväxlande såna som får en att undra om han verkligen är över 13).
-
Rdos trollar ohämmat och ostraffat, slänger ur sig anklagelser och halmgubbar till höger och vänster, manipulerar och förnekar saker han just skrivit, medger själv att han nöjestjafsar, och spammar sönder hela forumet med tvärsäkra påståenden som om han själv vore en av de hatade proffsen. Och blir sen förvånad över att han får restriktioner?
-
Nallen kan jag förstå eftersom det inte var så kristallklart som nallen brukar gilla, samtidigt som det nånstans måste det väl gå en gräns för hur mycket man får gnälla.
-
Sugmund har väl inte fått några begräsningar när det gäller språkval?
-
Ufo och
Svante har tack och lov börjat lägga ner Liebert-korståget och bli sina vanliga roliga jag igen. Hoppas fler av er kan göra det och inse hur lite ni har att vinna på att gnälla och skylla ert eget uppträdande på andra.
P.S. Vill nån kalla mig fitta nu så varsågod, det är visst tillåtet här.