Ny tråd Svara på tråd  [ 86 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa
En handlingsplan mot kvinnoförtryck! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: En handlingsplan mot kvinnoförtryck!
EXTREMEPOWER skrev:
Vad är män bra för egentligen? De kan knulla en skönt ibland, det kan de. Men förutom det, vad ska man ha dem till?
Det räcker för mig, inga fler krav behövs.

19 december 2010, 05:02
Medlem
Inlägg Re: Ett handlingsplan mot kvinnoförtryck!
EXTREMEPOWER skrev:
Steg nr 2 för en mer jämlik värld borde vara en obligatorisk klittkittlare hos varje man, subkutant inopererad ovanför penisroten.

Nej, det finns nog bättre lösningar. Vi vill inte veta av några kommersiella skönhetsjippon, varken kring män eller kvinnors utseenden.

19 december 2010, 10:35
Medlem
EXTREMEPOWER skrev:
Steg nr 3 för en mer jämlik värld borde vara en menstruationsskatt som betalas av män
-vilket ger fria mensskydd, ledighet vid den månatliga blödningen vid behov (EVM - Egen Vård vid Mens) samt ökar männens förståelse för den menstruerande kvinnan genom den ekonomiska belastningen (enda sättet att nå mäns hjärnor på).

Jag har en 1000 gånger bättre lösning. På stenåldern fanns inga kommersiella mensskydd, så vafan ska vi ha dem till idag? Avskaffa kläder på samma gång. :mrgreen:

19 december 2010, 10:37
Medlem
EXTREMEPOWER skrev:
Låt mig presentera en världsomspännade aktion, riktad mot män:
Steg nr 4 mot en jämlikare värld - Dressyr genom hypnotiska porrfilmer.

Klarar ni inte av det utan hypnos? Ynkligt!

EXTREMEPOWER skrev:
Exempelvis förklarar du vikten av förspel och hur män som dagligen ägnar sig åt omfattande hushållsarbete verkligen kåtar upp dig. Därefter ger du ett kort VAKNA-kommando, varpå filmen fortsätter som vanligt.

Det var oxå lamt. Kunde du inte dragit till med att lära män att sex != samlag istället?

19 december 2010, 10:41
Medlem
EXTREMEPOWER skrev:
Ufo skrev:
@EXTREMEPOWER
Vad är din avatar gjord av?

Är det en kuggfråga?

Det är Venus från Willendorf, gjord av kalksten och färgad med ockra.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Venus_fr%C3%A5n_Willendorf

Du kan kalla henne Gud eller Moder Jord.

Det var sådana man gjorde före patriarkaliet blev dominerande. Då kvinnor sannolikt hade mycket större inflytande än de har nu.

19 december 2010, 10:44
Medlem
CodeRedAlert skrev:
De hade nog inte tillgång till rosa plast och batterier för 22 000 år sedan.
Jag gillar den där figurinen.

Är människan dömd till att bedöma andras värde utifrån utseende och attraktionskraft på grund av sin förbannade reptilhjärna?
Kommer det någonsin födas en hel kultur som lägger tonvikten på inre egenskaper och som dyrkar visdom, kärleksfullhet och likaberättigande?
Varför lyfter vi inte längre fram ålderdomen som något positivt, ett livets slutskede som har mycket att ge i form av livskunskap och erfarenheter?

Hur blev allt så här ytligt?

NTs tog makten??

19 december 2010, 10:45
Medlem
EXTREMEPOWER skrev:
Detta är alltså en handlingsplan som inte föll väl ut på det där NT-skeppet när jag senast presenterade den för ca. ett år sedan.
Jag sätter härmed min tilltro till er AS-folk.
Ni är kända för att tänka bättre och längre.

Annars är ni väl välkomna ombord, nämnda skepp förliser snart pga. frånvarande besättning.

En dominatrix kan nog ha lite bättre förutsättningar här. :mrgreen:

19 december 2010, 10:50
Medlem
Inte konstigt att män är överrepresenterade i självmordsstatistiken. När kvigorna hatar dem så mycket.

19 december 2010, 15:34
Medlem
*väntar på steg 6*

19 december 2010, 16:55
Medlem
rdos skrev:
Det var oxå lamt. Kunde du inte dragit till med att lära män att sex != samlag istället?

Ja!
Eller något annat mer drastiskt.
Det där steget var en genialisk idé men jag misslyckades att formulera ett tillräckligt slagkraftigt syfte med hypnosporren.

Men nu lägger jag ner!
Era jädra mansfamanister.

Det blir inget steg 6.
Kvinnobataljoner i all ära men ni är ju män allihop (med tanke på sugmunds sugiga inställning räknas hon in i skaran av mansfamanister :x ) så varför ska jag slösa på min tid här?
Eller vill ni joina kampen?

Om inte, se avatar.
<---------------------

EXTREMEPOWER over and out - RedCodeAlert iiin daaa house.

19 december 2010, 19:12
Ny tråd Svara på tråd  [ 86 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.