Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Nästa
Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare! 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Det första forumet föredrar psykopater framför aspergare!
Jag har ärenden till både skolan och snuten imorgon så jag skulle kunna ta en sväng förbi psykakuten på väg hem. Vifta med händerna och gallskrika lite, hehe. Men tänk om de låser in mig eller drogar ner mig och på så sätt hindrar mig från att sprida min sanning ;)

22 augusti 2010, 22:51
Medlem
Det är fan sjukt att bedragare får sympatier bara för att deras offer biter tillbaka lite lätt. Det enda som gått sönder är en dörrjävel, inga armar eller ben.

** säger att hennes pappa är med i bandidos och handlar med röka. Det ni! Om det blir tyst på mig hädanefter vet ni varför.

Moderator: Zombie
Tog bort namn.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

Senast redigerad av Yetin 22 augusti 2010, 23:06, redigerad totalt 1 gång.

22 augusti 2010, 23:02
Medlem
Zombie skrev:
sugmundfreud skrev:
Timeless skrev:
Att önska livet ur någon som man yxat sig in hos är weird.

Yup. Att yxa sig in är weird också. Det hade nog det stackars offret inte väntat sig :lol: . Därför tycker jag det är så underbart att han gjorde det. Jag vet att jag säkert tycker fel, men jag har blivit ekonomiskt bedragen, trakasserad och manipulerad av en psykopat själv, så jag gillar inte heller psykopater. Älskar när någon trashar en psykopats spindelnät och avslöjar alltihopa.

Och vad gör du, Sugis, om det skulle visa sig att "psykopaten" inte riktigt var det hjärtlösa det som du trodde?
Så är icke fallet. Jag tog upp det med vår kära det redan 2008 om jag inte minns fel. Jag talade direkt till henne på det andra forumet och kallade henne ond. Men det är ju borttaget nu iom att det låg i fri diskussion. Vill även tillägga att jag gillar det, som forumist. Men tycker hon är läskig, skulle inte vilja träffa henne IRL.

Zombie skrev:
Eller innan dess, när det går upp för dig det du egentligen redan vet, att den andra parten inte är något självklart sanningsvittne och inte någon i alla väder rättskaffens person? Som du har hjälpt att odla sina sämsta sidor, till förfång för flera människors framtid, däribland sin egen?

Shit happens. Det där får Yetin själv ta ansvar för. Det är hans projekt och jag tar inget ansvar för det. Jag tror inte jag har så stor betydelse i det här.

Hade jiddret med telefonen aldrig inträffat hade det här troligen ej hänt öht.

22 augusti 2010, 23:05
Medlem
Yetin skrev:
Det är fan sjukt att bedragare får sympatier bara för att deras offer biter tillbaka lite lätt. Det enda som gått sönder är en dörrjävel, inga armar eller ben.

Känns det orättvist?

Gå till psykdoktorn imorrn? Låter som en bra ide.

Senast redigerad av Timeless 22 augusti 2010, 23:08, redigerad totalt 1 gång.

22 augusti 2010, 23:07
Medlem
Timeless skrev:
Yetin skrev:

Känns det orättvist?

Ja, det är väl ett lämpligt ord.

22 augusti 2010, 23:08
Medlem
Yetin skrev:
** säger att hennes pappa är med i bandidos och handlar med röka. Det ni! Om det blir tyst på mig hädanefter vet ni varför.

Nån som undrar vad han heter?

Moderator: Zombie
Tog bort namn.

En Ful Ruta - endast på Aspieforum.

22 augusti 2010, 23:12
Moderator
sugmundfreud skrev:
Timeless skrev:
Att önska livet ur någon som man yxat sig in hos är weird.

Yup. Att yxa sig in är weird också. Det hade nog det stackars offret inte väntat sig :lol: . Därför tycker jag det är så underbart att han gjorde det. Jag vet att jag säkert tycker fel, men jag har blivit ekonomiskt bedragen, trakasserad och manipulerad av en psykopat själv, så jag gillar inte heller psykopater. Älskar när någon trashar en psykopats spindelnät och avslöjar alltihopa.
sugmundfreud skrev:
Zombie skrev:
Och vad gör du, Sugis, om det skulle visa sig att "psykopaten" inte riktigt var det hjärtlösa det som du trodde?
Så är icke fallet. Jag tog upp det med vår kära det redan 2008 om jag inte minns fel. Jag talade direkt till henne på det andra forumet och kallade henne ond. Men det är ju borttaget nu iom att det låg i fri diskussion. Vill även tillägga att jag gillar det, som forumist. Men tycker hon är läskig, skulle inte vilja träffa henne IRL.

Det där förstår jag inte vad det skulle vara svar på. Som om man skulle lära känna eller ens kunna ta pulsen på någon genom ett forum. Även jag har en välutvecklad intuition för vissa sidor hos folk, men jag skulle ändå inte ta den för sanning under så fragmentariska omständigheter.

sugmundfreud skrev:
Zombie skrev:
Eller innan dess, när det går upp för dig det du egentligen redan vet, att den andra parten inte är något självklart sanningsvittne och inte någon i alla väder rättskaffens person? Som du har hjälpt att odla sina sämsta sidor, till förfång för flera människors framtid, däribland sin egen?

Shit happens. Det där får Yetin själv ta ansvar för. Det är hans projekt och jag tar inget ansvar för det. Jag tror inte jag har så stor betydelse i det här.

Hade jiddret med telefonen aldrig inträffat hade det här troligen ej hänt öht.

Sant som huvudregel att varje vuxen tar ansvar för sig själv. Men inte alldeles rigitt, säger jag då, för har man (till exempel) inlåtit sig med någon, ser att den inte bär sig åt riktigt som en vuxen och i det läget hejar på dens oansvarighet så har man ådragit sig ett medansvar. Stort eller litet, är man en liten bäck som är med och gör en å blir den lik förbannat så mycket stridare.

22 augusti 2010, 23:34
Medlem
Det här med att bete sig som en vuxen är förstås något jag alltid varit förbannad på. Sa de en sak när man var barn ska den fan gälla nu också. De kan inte ändra reglerna bara för att nån dator på skatteverket spottar ur sig en siffra...

Men det är en annan sak.

22 augusti 2010, 23:44
Medlem
Zombie skrev:
Som om man skulle lära känna eller ens kunna ta pulsen på någon genom ett forum.
Det tycker jag man ofta kan. Alltså, inte blodtrycket så klart, men personligheten kan man se. Speciellt om personen är ytligt social och gillar uppmärksamhet. Finns därutöver bilder: Pang så har man kvickt en personlighetsanalys.

Zombie skrev:
Sant som huvudregel att varje vuxen tar ansvar för sig själv. Men inte alldeles rigitt, säger jag då, för har man (till exempel) inlåtit sig med någon, ser att den inte bär sig åt riktigt som en vuxen och i det läget hejar på dens oansvarighet så har man ådragit sig ett medansvar. Stort eller litet, är man en liten bäck som är med och gör en å blir den lik förbannat så mycket stridare.
Jo, en bäck har jag inget problem med att vara. Har inga personliga band till någon av de inblandade. Nedrans empatiskada 8-) .

23 augusti 2010, 00:28
Moderator
sugmundfreud skrev:
Zombie skrev:
Som om man skulle lära känna eller ens kunna ta pulsen på någon genom ett forum.
Det tycker jag man ofta kan. Alltså, inte blodtrycket så klart, men personligheten kan man se. Speciellt om personen är ytligt social och gillar uppmärksamhet. Finns därutöver bilder: Pang så har man kvickt en personlighetsanalys.

Visst, så kan vi alla göra. Och gör. Men poängen i det här sammanhanget är ju om den är riktig eller inte. Och utan att börja käfta ord mot ord kan jag väl säga, att en personlighetsanalys som utmynnar i "psykopat, Untermensch, finns inget mer att se, inget att ta hänsyn till" är felaktig. Generellt. Sedan må man ha blivit aldrig så sårad av en massa människor som påminner om ens bild av den här personen.

23 augusti 2010, 00:40
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 176 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.