Förövrigt har ** överklassbakgrund. Förmodligen är hela hennes familj lika sniken som hon. Mamman är ekonom OCH politikerpack på en och samma gång! Lögnaktigheten går i arv.
3 oktober 2010, 13:53
Krigarn
Medlem
Yetin skrev:
Krigarn skrev:
Sade polismannen att du agerat korrekt eller har du läst in det?
Han sa inte det. Däremot sa han att han förstod det, eller nåt i den stilen. Han sa dock att det var fel.
Krigarn skrev:
Alla med sunt förnuft kan se att du agerat helt skogstokigt.
Jaha, hur borde jag agerat då? Har jag agerat fel måste det finnas något rimligare alternativ, vilket ingen kunnat presentera ännu...
I stort sett allting är bättre än att bryta sig in hos någon med yxa. Dylika metoder kanske är en bra ide om det råder krigstillstånd eller om du är medlem i valfri brottsorganisaton.
Jag tycker du borde resonerat igenom saken med någon som har större livserfarenhet än du.
3 oktober 2010, 22:51
Krigarn
Medlem
Yetin skrev:
OCH politikerpack på en och samma gång! Lögnaktigheten går i arv.
Om en politiskt engagerad är pack eller inte handlar om i vilket parti vederbörande är aktiv i enligt mig.
Nyliberaler & sverigedemokrater är pack. Miljöpartister, sossar & vänsterpartister är det inte.
3 oktober 2010, 22:57
Yetin
Medlem
Krigarn skrev:
Yetin skrev:
OCH politikerpack på en och samma gång! Lögnaktigheten går i arv.
Om en politiskt engagerad är pack eller inte handlar om i vilket parti vederbörande är aktiv i enligt mig.
Nyliberaler & sverigedemokrater är pack. Miljöpartister, sossar & vänsterpartister är det inte.